wtorek, 12 lutego 2013

Czekoladowa pociecha :))

Nigdy nie możemy zapominać o nawilżaniu naszych ust-pod warunkiem, że chcemy aby wyglądały na zadbane :) Ale to nie musi być rutyna. Takie zabiegi może urozmaicać sobie różnymi balsamami, maściami, pomadkami jak i wazelinami, a jest jeszcze lepiej kiedy możemy ich posmakować lub delektować się zapachem. Ja dzisiaj chcę Wam pokazać czekoladową wazelinę do ust :)


Wazelina o działaniu ochronno - odżywczym:
- polecana do codziennej pielęgnacji i ochrony ust przed szkodliwym
działaniem czynników atmosferycznych i środowiskowych (gwałtowne zmiany temperatury, silny wiatr)
- wygładza, nawilża i delikatnie natłuszcza usta;
- zapobiega łuszczeniu, wysuszeniu i pękaniu naskórka
- delikatnie nabłyszcza wargi
- regularnie stosowana wyraźnie poprawia wygląd ust
- przyjemnie pachnie.
Dostępna w kilku wariantach zapachowych np. czekolada, poziomka, róża, wanilia.




Co ja myślę na jej temat? Przede wszystkim pięknie pachnie, rewelacyjnie nawilża. Kolor ma na ustach bezbarwny jak to bywa z wazeliną. Skład typowo 'wazelinowy' z tym, że dochodzi nam czekoladka[aromat] :)


Nie wymagam wiele od wazeliny do ust, jedynie nawilżenia moich ust, ochrony ich przed aktualnymi mrozami :) Kosztuje ona ok 6 zł za 15g. Nie skleja ust, brak smaku, świetne zakręcane opakowanie, wydajna, duży wybór zapachów, długo utrzymuje się na ustach i ładnie wpija się w nasze wargi. 

Czego chcieć więcej? :)

23 komentarze:

  1. ja niestety nie lubię wazeliny :( pamiętam jeszcze czasy jak używało się tej zwykłej bleee.... taki uraz z dzieciństwa :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdzie dostanę taką wazelinę?
    pustkawportfelu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. mmm skusiłabym się teraz mam lip butter z nivea :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam malinową i nie przypadła mi do gustu

    OdpowiedzUsuń
  5. ja polecam masełko do ust Nivea :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie skończył mi się carmex, więc pewnie po nią sięgne bo już wczesniej mnie kusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie widziałam ją w Naturze i zastanawiałam się nad nią, może kupię przy następnej okazji:)

    OdpowiedzUsuń
  8. mam poziomkową i bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja tam jakoś nie lubię wazeliny do ust, bo nigdy mi nie pomagała. Za to do glanów sprawdza się świetnie! ;DD

    OdpowiedzUsuń
  10. hahah takiej jeszcze nie widziałam :)
    mam malutką prośbę: mogłabyś mi napisać, jak sie wstawia ten gadżet 'you might also like' ? szukałam wszędzie, w googlach, pytałam na blogach i jak dotąd nie nalazłam odpowiedzi :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Żadnej wazeliny do ust nie miałam, ale kiedyś wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Po prostu cudo o cudownym zapachu. Musze się przyrzec mu z bliska.

    OdpowiedzUsuń
  13. też mam tą wersję zapachową:)

    OdpowiedzUsuń
  14. kocham wszystko co czekoladowe! chyba muszę ją mieć <3

    OdpowiedzUsuń
  15. mogłaby jednak mieć czekoaldowy smak:D

    OdpowiedzUsuń
  16. Już mi się ona marzy;) Jest nie droga i w dodatku ta czekolada...;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubię, mam poziomkową:D

    OdpowiedzUsuń
  18. muszę w końcu wypróbować, chociaż raczej sięgnę po pomarańczową :) aktualnie mam masełko Nivea karmelowe, polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja bardzo sobie chwalę swoją - mam waniliową :) pachnie ślicznie i super nawilża usta ;)

    OdpowiedzUsuń