poniedziałek, 4 lutego 2013

Express dry spray ;)

Co używacie do przyspieszenia wyschnięcia Waszego lakieru?? Ja od jakiegoś czasu używam sprayu z Essence. Czy działa?


Pomaluj paznokcie jak zwykle, następnie spryskaj je sprayem z dystansu ok. 30 cm. Twój lakier wyschnie superszybko! Doskonały do skomplikowanych wzorków, które wymagają więcej niż jednej warstwy lakieru.
Skład: cyclomethicone, dimethicone, isododecane, acetyl tributyl citrate, ci 60725 (violet 2)



 Może najpierw zacznijmy od plusów. Ładnie pachnie, naprawdę przyjemnie, nabłyszcza paznokcie i.. tak jakby nawilża skórki, możecie zobaczyć to na poniższym zdjęciu. Jest dosyć tani.. bo tylko 9.99 zł :)
Ale to chyba wszystko jeśli chodzi o plusy. Może jedynie minimalnie wysusza paznokcie lecz mimo wszystko rano budzę się z odciskami, jest bardzo ale to bardzo mało wydajny.. :(


Chyba nie mam nic więcej do powiedzenia, zawiodłam się. Mogłam wcześniej przeczytać jakieś opinie a kupiłam na czuja. Bo produkty Essence są niektóre na prawdę dobre. Chociaż ostatnio przeczytałam strasznie negatywne opinie na temat nowego specyfiku, który ma podobno ułatwić usuwanie brokatu... a tyle było zachwytów....

Używałyście tego przyspieszacza wysychania? Jak Wasze opinie? Pozdrawiam!

20 komentarzy:

  1. jest to jeden z moich ulubionych wysuszaczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie lubię wysuszaczy, próbowałam już z avonu, golden rose i żaden dobrze nie działał :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się nie skuszę ;d Wierna jestem topowi Seche Vite

    OdpowiedzUsuń
  4. a miałam go kupić, dobrze wiedzieć, dla mnie jak na razie najlepszy wysuszacz to ten z inglota

    OdpowiedzUsuń
  5. dobrze wiedzieć bo miałam go kupić, dla mnie do tej pory najlepszy jest ten z inglota

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja właśnie przed chwil użyłam Seche Vite :) Wcześniej używałam Essie Good to go, kropelek Essence i sprayu z Avonu. Najlepsze jak dla mnie SV i GTG :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Skończyłam i zgadzam się mało wydajny i raczej nie przyspiesza wysuszania lakieru

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam wersję w kropelkach i jest całkiem niezła, ale nie lubię tej tłustości;/ A tego pewnie bym kupiła, gdyby nie Twoja recenzja:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam - zawsze grzecznie czekam aż pazurki wyschną same :)

    OdpowiedzUsuń
  10. używałam - raz i nigdy więcej. nie wysusza i skończył się po 4-5 użyciach... jednak Seche Vite i Poshe nie mają sobie równych :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi też zostawały odciski po nocy;/

    OdpowiedzUsuń
  12. Szczerze mówiąc u mnie żadne wysuszacze nie działają,wręcz powodują że jest jeszcze gorzej i lakier się rozmazuje. Wolę poczekać,aż paznokcie wyschną same :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja jeszcze nigdy nie uzywalam zadnych preparatow przyspieszajacych wysychanie.Czy to wstyd? Cholerka nie wiem.Cierpliwosci u mnie pod dostatkiem.Wole naturalne metody :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja mam wysuszacz z Avonu i Silcare i także szału nie ma;/

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam go i moim zdaniem nie robi kompletnie nic. Na dodatek mój dozownik jest zepsuty i przy pierwszym psiknięciu specyfik wydostaje się lejąco spod tej białej pompki...

    OdpowiedzUsuń
  16. Szczerze to o nim nie słyszałam, bo nie używam tego typu produktów. Ale szkoda, że mimo wszystko nie działa jak powinien.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie używałam i w ogóle nie mam tego typu produktów...

    OdpowiedzUsuń