niedziela, 10 lutego 2013

HOT COLORS ;))

Dzisiaj pokażę Wam dwa nowe lakiery z My Secret z kolekcji HOT COLORS
MY SECRET HOT COLORS Nail Polish
Edycja limitowana lakierów do paznokci z połyskującymi drobinkami.
Dostępne 4 kolory:
163 Blue Angel
164 Pearl Glow
165 Red Ice
166 Golden Night
Pojemność 10 ml

W dzisiejszym poście przedstawię odcień 166 i 164

Odcień 166 Golden Night
 





Odcień 164 Pearl Glow






Odcień Pearl Glow jest śliczny, wygląda pięknie. Ma rewelacyjną jakość. Trzyma się ok 4 dni :) Jestem mega zadowolona jednak zawiodłam się na Golden Night mimo, że byłam najbardziej ciekawa tego lakieru. Uwielbiam takie odcienie jednak strasznie szybko odpryskuje, farbuje płytkę paznokcia i ma krzywy pędzelek. Po prostu trafiłam felerny egzemplarz, mimo to lakier ma cudoooowny kolor! I mogę się poświęcić i malować nim paznokcie codziennie :)

Lakiery kosztują 7,99zł i dostępne są od 5 lutego wyłącznie w drogeriach Natura :)
Podobają Wam się te kolory?:)

16 komentarzy:

  1. oba bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pearl glow jest naprawdę HOT! muszę go mieć:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nudziak wygląda bardzo zachecająco ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odcień 164 już widziałam i od razu się w nim zakochałam, ale czarny również jest ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oba są piękne;) Szkoda tylko, że ten ciemny taki wadliwy;/

    OdpowiedzUsuń
  6. na 166 Golden Night chyba się skusze, super wyglada na czarnym lakierze:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie kusi niebieski z tej serii:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakoś tak mnie nie oczarowały ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pearl Glow jest śliczny, właśnie go mam na paznokciach i jestem zachwycona.

    OdpowiedzUsuń