czwartek, 7 lutego 2013

Nawilżanie ponad wszystko :)

Ostatnio strasznie zaniedbałam swoje dłonie. Przede wszystkim brakiem nawilżania i nie noszeniem rękawiczek w mrozie. Jednak od miesiąca ostro wzięłam się do roboty, kremów do rąk używam non stop, noszę rękawiczki. Odbudowałam skórę na rękach i znów dłonie są gładkie. Pomógł mi w tym nie zastąpiony od kilku miesięcy krem Lirene. Od czasu kiedy pierwszy raz użyłam kremu z Lirene, teraz używam tylko tych :)  Dzisiaj napiszę Wam o kremie regeneracyjnym.


Krem polecany jest do specjalistycznej pielęgnacji skóry bardzo suchej, szorstkiej i zniszczonej. Receptura kremu, dzięki formule DermoProtect, zapewnia natychmiastową regenerację, a także specjalistyczną pomoc w szczególnie niesprzyjających warunkach np. zimą lub podczas codziennych domowych czynności.
Alantoina – łagodzi podrażnienia, wygładza i zmiękcza skórę.
Masło shea – ma działanie łagodzące i odżywiające naskórek.
Gliceryna – silnie nawilża skórę, poprawia miękkość naskórka.
Krem szybko się wchłania pozostawiając na skórze ochronny film zabezpieczający skórę przed wysuszaniem.
Stosować kilka razy dziennie oraz jako kurację na noc. Przy skłonności do uporczywego pierzchnięcia naskórka stosować krem jako stałą pielęgnację dłoni. 


Nawilża cudownie, nie zostawia lepkiej warstwy.. ale zapach?? ZAPACH JEST MEEEEGAA! O tym zapachu pisałam TUTAJ przy balsamie do ciała.
Cena kremu do rąk to ok 8-10 zł. Mega wydajny, w tym momencie jest już rozcięty i będę go jeszcze używać z tydzień :DD

17 komentarzy:

  1. Skoro tak zachwalasz to jako maniaczka kremów do rąk muszę go mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pisałaś kiedyś o żelach do paznokci za 3 zł ? nadal je polecasz ? zachowują sie tak jak normalny żel ?
    :D

    OdpowiedzUsuń
  3. O, mam ten krem i chyba go wyciągnę bo męczę obecnie krem z Hegronu, którego zapach mnie zabija...

    OdpowiedzUsuń
  4. Używam go teraz i też jestem z niego zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  5. widzę świetny kremik :)

    OdpowiedzUsuń
  6. o nie miałam go! a krem do rąk u mnie to podstawa ! :D



    Zapraszam do mnie, obserwujemy?



    OdpowiedzUsuń
  7. muszę w takim razie wypróbować, mam nadzieję, że szybko się wchłania

    OdpowiedzUsuń
  8. Siostra ma, a ja jej go ostro podbieram;) Fajny jest dobrze nawilża;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie go przetestuję.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cena troszeczkę wysoka ale jak dobry to warto ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Kremow do rak Ci u mnie dostatek,ale tego jeszcze nie widzialam nawet.A ciekawie o nim piszesz,wiec trzeba sie zaopatrzyc

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz super bloga, bardzo mi się podoba i piszesz super notki :) Ja też prowadzę bloga, ale to dopiero początki. Jak chcesz to wpadnij i gdybyś mogła to doradź mi co mogłabym zmienić lub ulepszyć:) http://weronikaa-weronikaa.blogspot.com/?zx=d25b0b6742827c49

    OdpowiedzUsuń
  13. mam go :D ale czeka na sowja kolej ;o

    OdpowiedzUsuń
  14. dobrze że o nim tu poczytałam, będę wiedziała co polecić mamie, jakby coś ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. O przyda sie przyda... Zimą to zawsze mam strasznie suche dłonie :/
    A tak na marginesie, jaka odżywka do suchych włosów jest Twoim zdaniem najlepsza?

    OdpowiedzUsuń