wtorek, 5 lutego 2013

o kremie pod makijaż.

Od jakiegoś czasu używałam ultra-ochronnego kremu jako bazę pod makijaż. I jest on do tego przeznaczony. Jak tylko zobaczyłam piękne, matowe opakowanie z różowymi akcentami-zakochałam się. W samym opakowaniu. 


Co w ogóle za firma? BioNike jest to firma tak naprawdę ANZA Cosmetics. Są to włoskie dermokosmetyki. Produkty BioNike zapewniają najwyższą skuteczność, bazują bowiem na założeniu całkowitego braku alergenów. Są to produkty, które nie zawierają konserwantów, środków zapachowych, glutenu oraz są przebadane pod kątem zawartości niklu. Wszystkie te czynniki - konserwanty, środki zapachowe, gluten oraz nikiel są powszechnie znanymi alergenami, odpowiedzialnymi za wywoływanie alergii kontaktowych.

Ja chcę dzisiaj powiedzieć Wam o ultraochronnym kremie, który idealnie nadaje się pod makijaż.


Krem ma mega lekką formułę, nie zapycha. Nie obciążą naszej skóry, nie zostawia tłustej warstwy. Jest bardzo ale to bardzo wydajny. Ma przyjemny, prawie nie wyczuwalny zapach.


Szata graficzna jest piękna. Delikatna, kobieca. Opakowania wykonane są solidnie i widać dobrze, że forma dba o klientów. 

Jedynym minusem jest dostępność tych kosmetyków. Niestety nie ma sklepu on-line, ja te kosmetyki znalazłam w aptece Pharmaland w Polkowicach położonym jakieś 20 km od mojego miasta.. I to chyba jedyne miejsce gdzie kosmetyki sprzedawane są stacjonarnie. Można je zakupić również na allegro od sprzedawcy BioNike.  Krem jest wystawiony TUTAJ
Cena na Allegro wynosi 112 zł, czyli jest niższa niż w Aptece. 
ja jestem jak najbardziej zadowolona z tego kremu, nie używam go jednak codziennie bo po prostu jest mi go żal :D


Konsystencja jest fajna kremowa, nie pozostawia świecącej powłoki. Mam jeszcze 3 kosmetyki firmy BioNike i niedługo się z wami podzielę opinią. I planuje zakupić coś rewelacyjnego pod oczy :))
Pozdrawiam serdecznie!!

9 komentarzy:

  1. oj, nie dałabym tyle za kremik ;) chociaż kuci on, kusi ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym zobaczyć skład INCI :) bo jak do tej pory nie trafiłam na recenzję tych produktów gdzie byłby zamieszczone składy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aqua (woda), C12-20 acid PEG-8 ester, paraffinum liquidum (olej mineralny), cyclopentasiloxane, stearyl heptanoate, C12-15 alkyl benzoate, ceteareth-20, simmondsia chinensis oil (olej jojoba - simmondsia chinensis), phenyl trimethicone, stearic acid, ethylhexylglycerin, sodium carboxymethyl betaglucan, carnosine, sodium hyaluronate, carbomer, lonicera japonica extract (wyciąg z kwiatów wiciokrzewu - lonicera japonica), disodium EDTA.

      Usuń
  3. kuszący, ale dla mnie za drogi

    OdpowiedzUsuń
  4. Cena mnie trochę przeraża^^

    OdpowiedzUsuń
  5. cena za duża, wolę sam olej :)


    wygraj Shinyboxa w moim konkursie urodzinowym, zapraszam
    http://gosika90.blogspot.com/2013/02/wygraj-shinybox.html

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja się chyba zdecyduję, wiem z doświadczenia, że w dobry kosmetyk warto zainwestować. Mam tej firmy krem pod oczy i jestem zachwycona.

    OdpowiedzUsuń