środa, 20 lutego 2013

Test podkładu- Flos Lek

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję podkładu antybakteryjnego Flos-Lek. Niestety nie owijając w bawełnę zawiodłam się strasznie. Podkład ma na celu matowić naszą skórę i kryć niedoskonałości. 



Odcień, który posiadam najjaśniejsza 1, a mimo to jest dosyć ciemny. Zapach ma dosyć przyjemny, łatwo rozprowadza się na skórze. Nie wysusza buzi i nie podkreśla skórek... w sumie jak ma podkreślić?  Ehh i tu jest problem. 


 Ma bardzo lekką konsystencje, co wiąże się z tym, że w ogóle nie zakrywa niedoskonałości, przebarwień. Daje lekki mat.  Podkładu tego używam tylko w momencie chodzenia po domu bądź wyjścia na chwilę. Niestety nie nadaje się dla mnie na kilkugodzinne wyjścia do pracy itd. 
Odpowiedni będzie dla osób, które oczekują tylko lekkiego matu a nie zakrycia niedoskonałości.
Cena podkładu to ok 14 zł za 30ml.

 Jak widać powyżej nawet przy mocnym rozcieraniu podkład zbiera się nad brwiami, pod oczami tworząc pomarańczowe smugi. 
Miałyście do czynienia z tym podkładem? Pozdrawiam serdecznie, buziaki!

22 komentarze:

  1. Faktycznie trzeba przyznać że praktycznie zero krycia... i ten najjaśniejszy kolor - śmiech na sali ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdrowy wygląd skóry - to lubię.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja go mam i kocham nad życie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Poza tym wiem, że ten odcień jest bardzo ciemny, a Ty jesteś patrzac po zdjęciach bardzo jasna, więc wnioskuje, że jest on dla Ciebie za ciemny ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja miałam kiedyś krem tonujący z Flos Leku i też się zawiodłam okropnie :(

    OdpowiedzUsuń
  6. nigdy nic nie miałam do czynienia z tym podkładem i nie zamierzam miec, gdyż moja skóra potrzebuje mocnego krycia, którego tu nie widzę .

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawy, nie wiedziałam że Flos-lek ma podkłady :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakoś nie podoba mi się ;/ Mógłby troszkę lepiej kryć

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam pojęcia że Floslek ma podkłady

    OdpowiedzUsuń
  10. troszkę słabe krycie, no szkoda ..

    OdpowiedzUsuń
  11. oj słabo kryje..ale uważam że jest to po prostu krem koloryzujący...Dobrze by było gdyby długo się utrzymywał i troszkę lepiej krył -mimo to że jest słabiutki możesz łączyć go z innymi podkładami i już-ma właściwości pielęgnacyjne i to na plus.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie spotkałam się jeszcze z nim. Niestety widzę, że daje słabe efekty.. Pozdrawiam cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam go, od podkładu wymagam dużo więcej więc przestałam szukać pośród typowej półki drogeryjnej.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wydaje mi się, czy podkład jest ciut za ciemny?:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie widziałam nigdzie tej marki, ale dobrze wiedzieć, że nie jest warta wydania pieniędzy

    OdpowiedzUsuń
  16. Krycie bardzo delikatne, myślę, że jak dla mnie to by było odpowiednie ;)
    Nie wiedziałam, że Floslek robi podkłady, może kiedyś się skuszę na jakiś.

    OdpowiedzUsuń
  17. wygląda nie za ciekawie. ogólnie fajny blog :)

    OdpowiedzUsuń