czwartek, 21 marca 2013

Acerola and cherry berry ... :)

Uwielbiam brać prysznic wraz z pięknie pachnącymi specyfikami, które aż chce się zjeść. Aktualnie jestem zachwycona żelem po prysznic acerola & cherry berry marki Flos-Lek z serii Natural Body.



Powiem Wam szczerze, że ciężko jest mi opisać żel pod prysznic, ponieważ on ma po prostu dobrze oczyszczać naszą skórę. W tym przypadku to otrzymujemy i na dodatek mamy kilka gratisów :)
A jakich? Żel pięknie pachnie i na prawdę pozostaje jakiś czas na skórze. Nie przesusza, nie podrażnia, ale także nie nawilża. Po prysznicu można czuć się mega odświeżonym :)



Konsystencja jest dosyć przyjemna bo nie jest wodnista. Jest wydajny i tani- a to duży plus :) Mam na pewno ochotę skusić się na inne zapachy :)

Opakowanie jest dosyć poręczne, otwieranie nie sprawia żadnych problemów. Ładnie się pieni, nie zostawia dziwnej powłoki na skórze. Kosztuje ok 14 zł :) Czego chcieć więcej. Pojemność 250ml.
Mam co raz lepszy dostęp do Flos-Lek bo moja Natura szaleje i sprowadza ciągle nowe kosmetyki :) Miałyście żele Flos-Leku?


26 komentarzy:

  1. Nie miałam go nigdy, ale wydaje się apetyczny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę wypróbować w końcu żele tej marki! Kombinacje zapachowe są tak kuszące, że nawet nie wiem od czego zacząć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja bardziej lubię kremowe żele, ale ciekawi mnie jego zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kusisz!
    Muszę och kiedyś wypróbować.
    Ostatnio kupiłam sobie zel gruszkowy Lirene - boski zapach gruszeczek!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ to musi pięknie pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam jeszcze tego produktu...

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy go nie używałam, a nawet nie spotkałam ale coś mi się wydaje ze niesamowicie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. chetnie bym pomiziala i powachala :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam masełko do ciała o tym zapachu - CUDO:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam tylko masło ale o innym zapachu

    OdpowiedzUsuń
  11. ja nie miałam takiego żelu jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja przy zakupię żelu pod prysznic zawsze pierwsze co biorę pod uwagę to zapach :) uwielbiam mocno pachnące specyfiki (z wyjątkiem żeli perfumowanych)

    podobnie mam z balsamami do ciała :)

    14 zł to dość dużo jak za żel 250 ml moim zdaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. mmmmmmm :-))) bardzo apetycznie się prezentuje!

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam takie żele , których zapach się trochę utrzymuje :D

    OdpowiedzUsuń
  15. I comment whenever I like a article on a site or if I have something to contribute to the discussion.
    Usually it's caused by the passion communicated in the article I read. And after this post "Acerola and cherry berry ... :)". I was excited enough to drop a leave a responsea response :-P I actually do have a few questions for you if you usually do not mind. Is it just me or does it look as if like some of these responses appear as if they are left by brain dead folks? :-P And, if you are writing at additional sites, I would like to keep up with everything new you have to post. Could you list the complete urls of all your social sites like your Facebook page, twitter feed, or linkedin profile?

    my blog ... stop premature ejaculation

    OdpowiedzUsuń
  16. Howdy, I believe your site might be having internet browser compatibility problems.
    Whenever I take a look at your website in Safari, it looks fine however when opening in Internet Explorer, it's got some overlapping issues. I just wanted to provide you with a quick heads up! Besides that, fantastic website!

    My page: stop premature ejaculation

    OdpowiedzUsuń
  17. Thanks fοr the post. Diѕcovеr wayѕ to stop in aԁdition to gеt over paniс
    attacks аnd anxіety assaultѕ.

    Feеl free to visіt mу web site - how to stop anxiety attacks

    OdpowiedzUsuń
  18. Hello just wanted to give you a quick heads up. The text
    in your post seem to be running off the screen in Opera.

    I'm not sure if this is a formatting issue or something to do with web browser compatibility but I figured I'd post to let you know.
    The design look great though! Hope you get the problem resolved soon.
    Kudos

    Also visit my web site how to stop anxiety attacks

    OdpowiedzUsuń
  19. hello!,I like your writing so much! proportion we
    keep up a correspondence extra about your article on AOL?
    I need an expert in this space to solve my problem. Maybe that's you! Taking a look forward to look you.

    Here is my blog post top eleven hack

    OdpowiedzUsuń
  20. Quality articles is the key to interest the people to visit the web site, that's what this web page is providing.

    Feel free to visit my blog post :: clash of clans hack

    OdpowiedzUsuń
  21. Heya i am for the first time here. I found this board and I in finding It really helpful & it helped me out
    a lot. I am hoping to present one thing again
    and aid others such as you aided me.

    Here is my webpage: top eleven hack

    OdpowiedzUsuń
  22. Thanks very nice blog!

    Feel free to surf to my webpage ... kegel exercises for men

    OdpowiedzUsuń
  23. It's very easy to find out any matter on net as compared to textbooks, as I found this piece of writing at this web page.

    Also visit my web site; clash of clans hack

    OdpowiedzUsuń