czwartek, 7 marca 2013

Dzisiejsze zakupy :)

Dzisiaj musiałam pojeździć troszkę i pojechałam do Legnicy i Lubina, pozałatwiać troszkę spraw. Pochodziłam troszkę po sklepach jednak nic ciekawego nie było. Spodobała mi się jedna spódnica w C&A i na pewno po nią wrócę :)) A co kupiłam ? Na jednym z obserwowanych blogów przeczytałam kilka dni temu o wyprzedażach w Weltbild jednak jednym uchem wpuściłam drugim wypuściłam, do dzisiaj :) Będąc w galerii w Cuprum doznałam szoku. Widzę księgarnie i ogromny napis -95%. Pusto...dosłownie pusto. Zostały dwa stoliki z pojedynczymi książkami. Mi się udało wybrać 3..



Wędrówka przez słońce-44,90zł
Opowieści z miasta wdów- 39,99zł
Poradnik dla bloggerów-14,90zł
-95&
A wiecie ile zapłaciłam? Uwaga.. 5,23zł :))))) Czyli książki praktycznie za darmo.
Oprócz tego byłam w Rossmanie i dorwałam kilka kosmetyków.


Szampon Ultra Color z Joanny- ok 7zł
Odżywka Ultra Doux strasznie polecana- jeszcze nie używałam -8,49 zł
Żele Original Source każdy po 8,49 zł
Odżywka z Ziaji- 6,20 zł. PAAACHNIE CUDOWNIE!!

Na dzisiaj to wszystko :)) Pozdrawiam !!

23 komentarze:

  1. Bardzo fajne rzeczy kupiłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  2. oj zazdroszczę książek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow jaka tanizna! szkoda ze ja na takie promocje ksiazkowe nie trafiam ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię tą odżywkę z Garniera- u mnie się sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. 95%?! Nieźle! trzeba było brać wszystko ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Taka tanioch za książki? zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem w szoku ze tak mało zapłaciłaś za te ksiązki :P Gdzie kupiłaś ta odżywkę z Ziaji ?:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziś chciałam kupić "Wędrówkę przez słońce" właśnie w Weltbild, ale u mnie kosztowała 29,90zł o.O Czyżby rabat był nabijany przy kasie?????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaak :)) Cena była 29,90 zł ale rabat Pani nabijała przy kasie ;))

      Usuń
  9. książki!!! a żel czekolada i pomarańcza jest boski, pachnie jak delicje:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niestety ja niczego nie wybrałam w Weltbild, a szkoda, bo ceny naprawdę kuszą. Zazdroszczę. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zazdroszczę taniutkich książek :)

    OdpowiedzUsuń
  12. A czy odżywkę z Ziaji też kupowałaś w Rossie? Są też inne rodzaje dostępne? Bo u mnie w mieście w żadnym nie widziałam tych odżywek.

    OdpowiedzUsuń
  13. kurde, żałuje że u mnie w okolicy nie ma tej księgarni. Gratuluję taniego zakupu :D //lifebymarcela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Żele z OS pięknie pachną :) A książki to w super cenie kupiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  15. O kurcze ale świetna wyprzedaż, książki praktycznie za darmochę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super artykuł.
    Wróciłam z blogiem. Zapraszam do siebie, artykuły o odchudzaniu i nie tylko.

    OdpowiedzUsuń
  17. A ja kupiłam tamten Poradnik dla Bloggerów w Weltbildzie za...3 zł. Z ceny jestem jak najbardziej zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. jestem ciekawa tego poradnika dla bloggerów :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam ten żel pod prysznic, pachnie nieziemsko ;) Chociaż mój ulubiony to zielony, limonkowy mmmm ;)

    anullac.blogspot.com zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. a myślałam, że to ja zrobiłąm udane zakupy książkowe, że tak tanio, ale przebiłaś mnie na głowę:P

    OdpowiedzUsuń