piątek, 15 marca 2013

Perfect Matt od My Secret :)

Wróciłam z pracy, posprzątałam, pomyślałam o tym jaka w niektórych miejscach jest śnieżyca i postanowiłam napisać recenzję :) Dzisiaj na temat podkładu z My Secret, Perfect Matt.




Podkład używam od około miesiąca i mam bardzo wyrobione zdanie jednak nie mogę ocenić ani na plus ani na minus. Podkład ma idealnie dobrany kolor do mojej skóry i świetnie się wtapia. Faktycznie matuje buzię jednak nie na długo, po kilku godzinach potrzebna byłaby poprawka jednak ja nie uznaje nakładania ponownie podkładu bez demakijażu.Ma bardzo przyjemny zapach i jest tani jak barszcz.
Mój odcień to 1 jest najjaśniejszy i najbardziej dopasowany do mnie, dostępne są 4 odcienie.
Cena podkładu to około 10 zł w każdej drogerii Natura i Aster.


Z podkładem tym trzeba uważać przy rozsmarowywaniu, ma dosyć żelową konsystencję i przy nie umiejętnym nakładaniu można narobić sobie plam. Ale głównym minusem jest podkreślanie skórek, których na co dzień nie widać :D




Jednak będę go nadal używać póki się nie skończy bo podoba mi się efekt, który tworzy zaraz po nałożeniu, to jak współgra z różem i bronzerem jest na prawdę zadowalające.
Jaki jest Wasz ulubiony podkład matujący? Podzielcie się! Buziaki, Tamara!

13 komentarzy:

  1. Ja nadal szukam podkładu idealnego do mojej mieszanej cery. Najbardziej pasował mi revlon color stay, ale ta starsza wersja. Nowa jest do niczego. Fajny matowy efekt i niezłe krycie daje manhatan powder mat make up, ale szybko się wyciera i nieco ciemnieje w ciągu dnia. Teraz mam maybeline affinitone24 (niestety słabo kryje).. więc nadal szukam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten podkład jest naprawdę fajny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie nie zachwycił, na dodatek mam zbyt duży problem ze skórkami. Ja bardzo lubiłam matujący od Liren i jestem fanką tego z Essence:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje suche miejsca nie wygladalyby w takim razie korzystnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Efekt super szkoda, ze na krótko matuje ale przy tej cenie jest okey :). Musze kiedys sprobowac.

    OdpowiedzUsuń
  6. kolor ma całkiem OK, ale dla bladziochów pewnie za ciemny, no i minus za to, że podkreśla suche skórki - u mnie tak robi BB krem z Avonu, podkreśla mi skórki między brwiami o których nie miałam pojęcia

    OdpowiedzUsuń
  7. Infinite matt od Catrice to najlepszy podklad na świecie :p

    OdpowiedzUsuń
  8. a u mnie właśnie skórek nie podkreśla i za to go lubię!

    OdpowiedzUsuń
  9. A u mnie właśnie nie podkreśla skórek i za to go lubię!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja proponuję żebyś wypróbowała Podkład Oriflame- Beauty Matte CONTROL, jeśli używasz jasny to Natural Ivory(kod 12810) będzie dla Ciebie . Cena promocyjna 22,90.
    Warty tej ceny i jak najbardziej godny polecenia .
    Pozdrawiam Cię serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń