niedziela, 17 marca 2013

Precz z przebarwieniami :))

Jak mogłyście już nie raz zauważyć na moich zdjęciach mam dosyć duży problem z przebarwieniami w okolicach brody. Brązowe plamki przypominające rozlane piegi, zawsze myślałam, że zostanie mi to do końca życia i tak po prostu ma być. W tych miejscach używałam po prostu więcej korektora bądź podkładu. Próbowałam już sporo specyfików m.in krem punktowy na przebarwienia i tonik na przebarwienia Flos-Lek, które niestety w niczym mi nie pomogły a wręcz piekła mnie po nich strasznie buzia. Jednak jakiś czas temu w moje ręce wpadł koncentrat przeciw przebarwieniom BioNike.



Produkt znajduje się w bardzo solidnym i estetycznym szklanym pojemniku o pojemności 30ml. Jest w nim także pipetka dzięki której aplikacja jest bardzo wygodna i higieniczna.


Jak z efektami? Rewelacyjnie. Moja buzia stała się dużo gładsza mimo, że na początku myślałam, że troszkę mnie przesusza ale prawdopodobnie było to spowodowane czym innym. Nic nie dzieję się niepokojącego, brak zaczerwienień, podrażnień mimo, że mam cerę bardzo delikatną. A jak z przebarwieniami? Pozbyłam się przebarwień na brodzie jednak nie na stałe, wydaje mi się, że koncentrat ten w moim przypadku rozjaśnia je, ale konieczne jest stosowanie go regularnie.



Jeśli chodzi o dostępność tego preparatu to nie jest za prosto. Kosmetyki BioNike są dostępne w jednej aptece w Polkowicach, która akurat znajduje się blisko mnie. Można kosmetyki te także zakupić na Allegro u sprzedawcy BioNike, koncentrat ten kosztuje 167,50 zł już razem z przesyłką. 


 Skład jest jak dla mnie mało znajomy, ale ważne jest dla mnie, że z moją skórą nie dzieje się nic złego a wręcz mogę pozbyć się męczących mnie przebarwień w postaci brązowych plamek. Nie mogę doczekać się lata kiedy będzie gorąco i nie będę musiała używać podkładu aby zakryć te bubelki :)

6 komentarzy:

  1. Przeraża mnie troszkę koszt.. :(

    OdpowiedzUsuń
  2. wygląda interesująco,a nie wiesz może jak poradziłby sobie z piegami?;)
    bo są moim utrapieniem;(

    OdpowiedzUsuń
  3. też by mi się przydał, szkoda tylko, że ma tak wysoką cenę :(

    OdpowiedzUsuń
  4. No szkoda,ze cena jest dość wysoka.

    OdpowiedzUsuń