sobota, 23 marca 2013

Zakochana w piankach :))

O piankach do mycia twarzy pisałam już kilka razy i na tym się nie skończy, na pewno będzie ich więcej, ponieważ za każdym razem sięgam po inną aby w końcu wrócić do tej jedynej :) Kocham pianki do mycia twarzy przede wszystkim z wygody. Dzisiaj pokażę Wam piankę antybakteryjną Flos-Lek z serii Anti Acne.


 Pianka jest przeznaczona dla skóry mieszanej i tłustej, ja mam mieszaną bardziej w stronę suchej i jak najbardziej mi odpowiada. Pianki używam w szczególności do zmywania makijażu i oczyszczania buzi. Radzi sobie z tym rewelacyjnie. Opakowanie jest solidne, jednak pompa jest 'twarda' i potrzeba więcej siły aby ją nacisnąć. 



Nie zauważyłam działania antybakteryjnego bo po prostu w tym momencie nie mam takich problemów. Jednak nie sprawia ona żadnych kłopotów, nie przesusza, jest bardzo delikatna dla oczu, ma przyjemny świeży zapach, nie podrażnia i ładnie zmywa cały makijaż. Twarz jest mega odświeżona. Używam rano i wieczorem :)
Pojemność 250 ml cena ok 20 zł :)


Pianka jest dosyć stała w swej konsystencji i nie rozpływa się między palcami przy myciu :) Jestem bardzo zadowolona z tej pianki, szczególnie dzięki temu, że skraca proces demakijażu bez używania w tym momencie zbędnych płynów micelarnych itp.
Używałyście tej pianki? Pozdrawiam !;)

15 komentarzy:

  1. Byłaby idealna do zmywania makijażu wieczorem. Dodatkowo kusi mnie nazwa 'anti acne',bo z wypryskami mam akurat spory problem.

    OdpowiedzUsuń
  2. nazwa mnie zaciekawiła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. czuję się pokuszona :) ja na razie mogę polecić piankę z Decubal

    OdpowiedzUsuń
  4. ta seria raczej nie dla mnie, ale samej pianki do mycia twarzy bym wypróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie używałam jeszcze żadnych takich pianek, ale może pora to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tej nie, ale obecnie używam pianki Pharmaceris z serii T i jestem nią zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również uwielbiam pianki, ale tej nie miałam :))

    OdpowiedzUsuń
  8. też ją lubię, ale moim numerem 1 w piankach jest Pharmaceris i już dorwałam drugą:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie używałam ale ostatnio bardzo się z piankami polubiłam i może kiedyś spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie używałam jej i generalnie od lat nie używam pianek, choć ostatnio ktoś mi polecał spienianie żeli do mycia w specjalnej butelce.

    OdpowiedzUsuń
  11. Polecam taką piankę z Clean&Clear. Rozumiem twoja miłość do pianki,sa fajne delikatne idealne żeby rano się obudzić.

    OdpowiedzUsuń
  12. po kosmetykach z tej firmy dużo ludzi ma uczulenie...tak jak po ziajach i innych tego typu kosmetykach ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Excellent pieces. Keep writing such kind of information on your page.

    Im really impressed by it.
    Hello there, You have performed a fantastic job. I'll definitely digg it and in my view suggest to my friends. I'm confident they will be benefited from this web site.


    Feel free to visit my webpage :: meladerm

    OdpowiedzUsuń