niedziela, 7 kwietnia 2013

Cień w kremie Rimmel

Hmmm nigdy nie byłam przekonana do cienie w kremie, musie itp. Ostatnio dzięki wymiance stałam się posiadaczką takowego cienia i muszę Wam powiedzieć, że jestem mega zadowolona :D



Na oku cień wygląda prześlicznie! Ma świetną konsystencję i bardzo łatwo sie rozprowadza. Takiemu laikowi jak ja nie sprawia żadnego kłopotu ;))
Odcień 008- opakowanie, które posiadam to tester :))



Mega kremowy, cudownie się błyszczy i trzyma się długo, długo ;-) Teraz mam ochotę na jeszcze więcej i będę poszukiwać różnistych cieni w kremie :))  
Jak Wasze nastawienie do takiej formy cienia ? Jakie są Wasze ulubione? Pozdrawiam buziaki!

8 komentarzy:

  1. kolor mi się podoba :)
    ale mam upatrzony podobny z catrice,

    OdpowiedzUsuń
  2. kiedyś miałam jeden cień w kremie, nie wyglądał źle, ale jednak ta aplikacja mi nie odpowiadała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwszy raz się spotykam z cieniem w tubce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Faaajny;) Nigdy nie miałam jeszcze cienia w kremie...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej muszę wypróbować bo też jestem laikiem jeśli chodzi o makijaż ;). Z tego co widzę na fotce to ma niesamowite krycie.

    OdpowiedzUsuń