poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Denko: Marzec 2013 :))

Tym razem udało mi się zużyć kilka produktów z pielęgnacji jak i kolorówki, przechodzimy więc do sedna. Marzec jednak nie był miesiącem zużyć, zima przytłacza masakrycznie jednak w tym momencie zaczyna świecić piękne słońce, czyżby pierwsze objawy wiosny? :))


  • Zmywacz do paznokcie w szklanej butelce-konkretna porażka, kupiony ze względu na nagłą potrzebę :)
  • Zmywacz do paznokci w żółtej butelce-tak jak wyżej. Wysusza strasznie!
  • Zmywacz w gąbeczce zielony- straszny. Nie zmywa, farbuje, rozmazuje lakier.
  • Próbka kremu L'Occitane -bardzo się z nim polubiłam mam nadzieję, że uda mi się dorwać pełnowymiarowe opakowanie i to nie jedno :))
  • Eyeliner w żelu Essence, zużyty praktycznie cały zostało może na 5 użyć ale strasznie stwardniał także do wyrzucenia.
  • Fioletowy lakier do paznokcie- zgęstniał strasznie, nie wysychał-do wyrzucenia.
  • Podkład Kobo z SPF 15- mój ulubieniec jeśli chodzi o podkłady KOBO. Zużyłam do samego końca. Rewelacja :)


  • Pianka do golenia Venus- taka sobie. Nie podrażniała, skóra była nawilżona po goleniu jednak bardzo słaba konsystencja.
  • Krem oliwkowy Ziaja- ostatnio mój ulubiony, straszny tłuścioch ale przy takiej pogodzie na mojej buzi nie pojawiały się żadne przesuszone miejsca.
  • Żel pod prysznic Flos-Lek pisałam o nim TUTAJ
  • Wysławiana bardzo mocno odżywka Garnier Ultra Doux Olejek z awokado i masło karite- u mnie jednak bez rewelacji. Nie pomagała mi w rozczesaniu włosów a to dla mnie jest najważniejsze.
Jak widać zużyć u mnie w tym miesiącu nie ma dużo jednak to i tak dobrze ;) miałyście jakieś z tych produktów? :)) Pozdrawiam!

26 komentarzy:

  1. Fajne zużycie, też lubię podkład Kobo :D

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja właśnie używam piankę Venus i nie sądzę, aby miała złą konsystencję. :b

    OdpowiedzUsuń
  3. spore denko, i nawet kolorówka się znalazła :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Pojawiło się parę produktów z kolorówki, za co już powinnaś dostać jakieś dodatkowe punkty. ;) Czaję się na tę odżywkę, ale póki co muszę wykończyć swoje zbiory.

    OdpowiedzUsuń
  5. żel pod prysznic ♥ uwielbiam go ! :)
    zapraszam do mnie :) NOWY POST ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem ciekawa tego żeli pod prysznic.

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję denka, niestety niczego z tego nie miałam, też dużo czytałam o niej dobrego ale jak nie pomaga rozczesywać włosów to nie jest dla mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie z zużyciami w tym miesiącu słabo ;D Z tych kosmetyków miałam tylko ten pierwszy zmywacz w przezroczystej butelce, też kupiony w nagłej potrzebie, u mnie się w ogóle nie sprawdził ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. też Ci nieźle poszło :) również lubię ten krem do łapek L'Occitane :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi Garnier sprawdza się genialnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ooo a wlasnie kupilam ta odzywke z avocado :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja bardzo lubię tą odżywkę z Garniera :) Mam po niej gładziutkie włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ten krem ziaja nie jest dla Ciebie zbyt tłusty??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest tłusty ale na taką pogodę na noc lub dzień bez makijażu jest idealny :)

      Usuń
  14. u mnie odżywka Garniera robi cuda:)

    OdpowiedzUsuń
  15. przetestowałam już bardzo dawno wszystkie zmywacze do paznokci, tak jak ty z potrzeby chwili i tragedia... :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Zaszalałaś z tymi zmywaczami ;) Jeśli wciąż szukasz dobrego,to polecam Ci zielony migdałowy zmywacz z Isany - mój ideał.

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam eyeliner z essence :) nie wyobrażam sobie makijażu bez niego :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ooo widzę znajome zmywacze do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń