czwartek, 11 kwietnia 2013

Imbirowa ulga :)

Ostatnio jestem mega zmęczona, nie pracuję dużo bo jedynie 4 godziny dziennie ale sama dokładam sobie obowiązków. Nie powinnam tego robić a jednak :) Ale ulgę przynosi mi wieczorami kosmetyk, o którym chcę dzisiaj napisać. A mianowicie jest to relaksująca sól imbirowa do kąpieli  zmęczonych stóp Flos-Lek.



Bardzo polubiłam się  z tym produktem, jednak jest duży minus a mianowicie wydajność. Odsypałam troszkę mamie a samej starczyło mi chyba na 5 razy... :( Mimo, że nie wsypywałam 4 miarek a jedynie 2.
Sól ta ma cudowne działanie. Mega zmiękcza nasze stopy, nawilża i odświeża. Po użyciu na prawdę stopy były mega 'wypoczęte' jeśli można tak to nazwać :))


Produkt jest zabezpieczony plastikowym wieczkiem i posiada miarkę. Pojemność to 500g


Zapach ma dosyć mocny jednak nie drażniący. Drobinki nawilżają i zmiękczają wodę i nadają jej perłowy połysk :D Cena tego produktu to ok 15 zł. Mam zamiar rozglądnąć się za innymi kosmetykami do stóp z serii Dr Stopa :)
Miałyście tą sól?:)

13 komentarzy:

  1. muszę moim stopom coś porządnego fundnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam ale bardzo mnie zaintrygowałaś ;> Na pewno wypróbuję ! Kocham imbir ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja lubię sole z biedronki, tanie i dobre ;) ale na taką też bym się skusiła, chociaż szkoda, że mało wydajny

    OdpowiedzUsuń
  4. To coś dla mnie! Jest dostępna w rossku albo naturze ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Cały czas jestem pod wrażeniem ich asortymentu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam... Ale wydaje się bardzo fajna;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy jej nie miałam, wręcz nie słyszałam, ale brzmi jak idealny produkt dla mnie. :) Ja żeby umilić sobie kąpiel stóp wsypuję sól z Biedronki, ot, żeby zabarwić wodę i dodać jakiś zapach.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja do tego używam zwykłej soli z Biedronki za 4 zł :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubisz szalone i kreatywne wyzwania? Twoją pasją jest makijaż lub zdobienie paznokici? Jeśli tak to zapraszam Cię do dołączenia do nowego projektu: CRAZY MAKE-UP CHALLENGE. Uśmiech, szaleństwo i zabawa gwarantowane ;)
    http://keepsmilingmakeupblog.blogspot.com/2013/04/nowy-projekt-doacz-juz-teraz-crazy-make.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam sól rozgrzewającą z tej serii i bardzo ją lubię;)

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam relaksacyjne kąpiele stóp ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. kuuurcze az teraz czuje że by mi sie przydał taki relaks moim stópkom :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam kiedyś z tej serii sól cynamonową i bardzo miło ją wspominam :)

    OdpowiedzUsuń