poniedziałek, 15 kwietnia 2013

Mani na dzisiaj ;)

Mam ostatnio zastój w pisaniu notek... a czemu? Powód głupi, ale straaaasznie drażniący! Mam nowy monitor i uwaga... NIE MOGĘ PATRZEĆ NA ZDJĘCIA, KTÓRE ROBIĘ!  Wcześniej miałam zwykłych rozmiarów monitor, w tym momencie jest zbyt duży i wszystko jest mega rozciągnięte. Już wolę korzystać z tableta, przynajmniej zdjęcia wyglądają normalnie.  Dość marudzenia, dzisiaj pokażę Wam paznokcie dnia, ot tak. Nie mam pomysłu na nic bardziej ambitnego.


Mani wykonany trzema lakierami. Koralowy to odcień 030- Meet Me At Coral Island, a nudziak  030 My Cafe Au Lait Notre-Dame. Na kciuku i palcu serdecznym mam drobinki z Golden Rose niestety nie znam numerka.




Mało ambitny post, jednak pokazuję, że żyję. Ahoj!

12 komentarzy:

  1. ten beż ciekawie wygląda z połączony z brokatem :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdobienie :) Bardzo ładne kolory :)


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny mani, takie delikatne właśnie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi się ten koralowy lakier :) co do mani to urok tkwi w prostocie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Koral fantastyczny, a GR mam i jest to numer 299 :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia nie są złe, naprawdę :)

    OdpowiedzUsuń