środa, 17 kwietnia 2013

Okulary korekcyjne + antyrefleks od Firmoo.

Jak większość blogerek ja też dostałam okulary Firmoo. Z tym, że jakiś miesiąc temu dopiero zdecydowałam się na współpracę. Na początku kiedy Firmoo wysyłało propozycje czyli jakiś rok temu nie odpowiedziałam na meila, ponieważ nie chciałam dostać czegoś do testowania co mnie kompletnie nie interesowało i nie było mi potrzebne. A wystawianie pozytywnej recenzji tylko po to aby coś dostać jest dla mnie absurdem. Jednak jakieś 2 msc temu udałam się ponownie do okulisty sprawdzić jak ma się moja wada :) Okazało się, że dużo się zmniejszyła- praktycznie do -0,75 i moje aktualne okulary były już za silne. Wróciłam do mojej poczty meilowej i przeczytałam ponownie wiadomość od Firmoo. Postanowiłam, że z taką słabą wadą mogę skusić się na okulary nie ponosząc przy tym wysokich kosztów u optyka. 



Dostałam okulary identycznie takie jakie dostałam na recepcie od okulisty. Pani doktor zaznaczyła również, że lepiej zainwestować w anty refleksy, ponieważ moje oczy są dosyć mocno wrażliwe i przemęczone. 



Mój model do 2242 czarny matt. Jeśli chodzi o działanie jestem bardzo zadowolona. Oczy nie są absolutnie podrażnione, nie czuję bólu głowy jak czasami zdarza się ze źle dobranymi okularami. Zrobione są solidnie, opakowanie jest piękne, dodatkowo dostałam szmatkę do czyszczenia oraz zestaw do samodzielnej naprawy, dokręcenia śrubek :)


Na stronie możemy załadować swoje zdjęcie i sprawdzić jak będziemy wyglądać w danych okularach. 
Ponad to na stronie nadal jest akcja pierwszej pary okularów gratis. Wystarczy wejść w ten link i wszystko jest wytłumaczone. 




Ja jestem bardzo zadowolona z wyboru i na prawdę czasami warto poszperać w necie niż wydawać 500 zł na okulary u optyka :) Pozdrawiam serdecznie!!

17 komentarzy:

  1. w jaki sposob zmniejszyla ci sie wada wzroku? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne, charakterne i proste :)

    też mam okulary z Firmoo, jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też mam od nich korekcyjne z antyrefleksem i bardzo sobie chwalę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo CI do twarzy w tych okularach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne;) Ładnie w nich wyglądasz;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mam okulary z tej firmy i również bardzo je lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moim zdaniem pasują Ci idealnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. pasuja do Ciebie ;) w wolnej chwili zapraszamy do nas ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Do twarzy Ci w tych okularach :) Są bardzo ładne ;))


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news:*

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobre okulary to podstawa ;) Zawsze marzyły mi się własnie takie oprawki, ale wychodząc od optyka kończyłam na odcieniach niebieskiego. Świetnie w nich wyglądasz ; )

    OdpowiedzUsuń
  11. Swietnie wyglądasz w tych okularach ;)

    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Również dostałam o Firmo okularki i jestem mega zadowolona :)



    Zapraszam do wzięcia w moim rozdaniu. Będzie mi bardzo miło jeśli weźmiesz udział :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne okulary :) też się zastanawiam nad oprawkami z firmoo i się chyba zdecyduję;)

    OdpowiedzUsuń