środa, 22 maja 2013

Pachnę podczas wysychania! :))

Od 1 czerwca wchodzą nowe lakiery do drogerii Natura-pachnę podczas wysychania, kolekcja letnia :)) Owocowo-kolorowo! Cudowne! :)))))


Lakiery są w cenie 7,99 zł za 10 ml.


170 Rasberry
 168 Fruit Cocktail
169 Candy
 167 Kiwi

EDYCJA LIMITOWANA
MY SECRET NAIL POLISH „PACHNĘ PODCZAS WYSYCHANIA”
Nowoczesna, lekka formuła lakieru do paznokci zapewnia jego równomierne rozprowadzenie oraz zapobiega powstawaniu smug.
Dostępne 4 kolory, które PACHNĄ PODCZAS WYSYCHANIA.



19 komentarzy:

  1. Mogliby już dać jakieś lepsze kolory, bo te nie zachwycają - są zbyt zwyczajne.

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem ciekawa ich zapachu i trwałości lakieru

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolory ładne, ale dość "popularne" - także pewnie się nie skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super te lakiery :)trzeba będzie je wypróbować :)

    a taka sugestia odnośnie baneru Astera, to myślę że możesz go spokojnie usunąć ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaciekawił mnie kiwi będę musiała go obadać na żywo:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chcę wszystkie, oprócz zielonego :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie lakier powinien być trwały, a nie pachnący. Raczej ich nie kupię, chociaż ten zielony kolor kusi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lakiery my secret sa w miare trwałe :)

      Usuń
  8. Też widziałam! Zieleń super :).

    OdpowiedzUsuń
  9. kiwi z pestkami, szykuj się, nadchodzę :DD

    OdpowiedzUsuń
  10. chyba nie długo odwiedzę Naturę ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiwi musi zaszczycić moją kolekcję swoją obecnością :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolory są śliczne, ale te lakiery w ogóle się u mnie nie sprawdzają. Strasznie szybko odpryskują.

    OdpowiedzUsuń