sobota, 15 czerwca 2013

Denko Maj 2013

W maju udało mi się zużyć dosyć dużo produktów z czego jestem niezmiernie dumna :D I wcale nie ważne, że post dodaje w połowie czerwca! :) Ale do rzeczy co udało mi się zużyć?
Zacznijmy od pielęgnacji włosów:


  • Odżywka do włosów zniszczonych Botanics dostępna w Bootsie- całkiem przyjemna, ładnie pomagała w rozczesywaniu włosów i przyjemny zapach :))
  • Szampon oczyszczający Ultra Doux Garnier cytryna i biała glinka- plątał włosy ale bardzo fajnie oczyszczał z olei.
  • Szampon ochronny Garnier Ultra Doux olejek arganowy i żurwina- cudowny zapach! Oczyszczał a włosy pachniały jeszcze na drugi dzień!
  • Odżywka do włosów Hegron bez spłukiwania-polecona na porost włosów- całkowita porażka, wodnista, śmierdząca, obciążająca włosy...
  • Isana odżywka do włosów farbowanych- moje odkrycie w tym momencie używam następnej. Rewelacja, pięknie wygładza włosy, ładnie pachnie i nie obciąża. W porównaniu do polecanej Isany z olejem babassu ta jest nieziemska :)
  • Szampon Joanna Ultra Color- używam cały czas bo pięknie pozbywa się na włosach żółtego odcienia.


  • Stary podład Avon clearskin jeszcze dużo pozostało jednak jest przeterminowany i śmierdzi. Do kosza.
  • Pianka do mycia twarzy BioNike Acteen- rewelacja :) Recenzję znajdziecie TUTAJ
  • Pianka oczyszczająca FlosLek- recenzja TUTAJ
  • Stara maseczka Avon z rumiankiem- prawie całe opakowanie do kosza:) Liiipaaaa i nic więcej.
  • Krem głęboko nawilżający Pharmaceris SPF 20- rewelka :) Chyba każdy zna te kremy, ja nie wyobrażam sobie bez niego życia :)
  • Kapsułki Hydro Rival de Loop- kupione na -40% w Rossmannie- fajnie usuwają suche skórki, nawilżają buzię, nie zapychają. 
  • Perfecta peeling drobnoziarnisty mój ulubiony :)
  • Peeling z Barwy siarkowa moc- za mocny jak dla mnie.
  • Nivea krem do zadań specjalnych :)


  • Avon Care krem do rąk-przyjemniaczek za niską cenę. Ładnie nawilża i pachnie.
  • Emoleum olejek myjący FlosLek- słabo się pieni jednak ładnie pachnie i nawilża ciało :) Więcej niedługo w recenzji :))
  • Rexona antyperspirant- ulubione, cudo. Działa jak trzeba cały dzień ;)
  • Alterra olejek do ciała- używałam do wszystkiego, ciało, włosy pięknie nawilża :)
  • Masło do ciała The Body Shop- nie rozumiem o co tyle hałasu, skąd ta cena. Za 10 zł mamy dużo lepsze balsamy i masła. 

Jak widać spore zużycia, a jak u Was poszło?;) Buziaki!

20 komentarzy:

  1. zainteresowała mnie pianka BioNike - nigdy nie miałam stycznością z tą firmą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tych kremów z AVON nie lubię zaś maseczkę do twarzy rumiankową mam i m i odpowiada, ale cóż nie wszystkim pasuje to samo, A reszty kosmetyków jeszcze nie miałam :) A zużycia szczególnie do włosów spore :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo to dobrze, że komuś się sprawdziła;P

      Usuń
  3. gratuluję denka, bardzo wolno zużywam produkty do włosw, szczególnie szampony

    OdpowiedzUsuń
  4. używam właśnie delicjowego OS :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Spore denko. U mnie z Isany niestety nic się nie sprawdza więc sobie odpuszczam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też tak myślałam, ale znalazłam coś dla mnie :)

      Usuń
  6. Ta maseczka z Avonu ma tak kiepski skład, iż znalazłam dla niej nietypowe zastosowanie. Nie chcę nabawić się nowych niedoskonałości, toteż aplikuję ją na dłonie;) W tej niecodziennej roli sprawdza się całkiem przyzwoicie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o proszę, nigdy nie próbowałam, ale mimo wszystko poszła do kosza;)

      Usuń
  7. Nic nie miałam z Twojego denka :) Na pewno kusi mnie ten szampon z Garniera i sięgnę po niego niedługo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. spore denko;)

    Nie martw się, ja też majowe denko publikowałam niemalże w połowie czerwca :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No czasami brak czasu, ale to nie powód do zmartwień :)

      Usuń
  9. Łał niezłe denko! Ja jeszcze nigdy nie robiłam denkowego posta , ale się szykuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. hah największe denko jakie dotąd widziałam :) poza kremem Nivea i rybkami chyba żadnego z produktów nie miałam. pozdrawiam i obserwuję

    OdpowiedzUsuń