poniedziałek, 17 czerwca 2013

Pachnę Malinami!;)

Pamiętacie zapowiedź lakierów Pachnę podczas wysychania My Secret ?;) Dzisiaj przedstawię Wam pierwszy z nich. Szczerze mówiąc kolory zachęcały mnie bardzo jednak sceptycznie podeszłam do efektu 'pachnę'. Jedak zostałam mile zaskoczona i na dodatek nie tylko podczas wysychania ale jeszcze długo, długo po!
Na pierwszy rzut idzie nr 170 Raspberry.



Lakier na prawdę pięknie pachnie, utrzymuje się troszkę dłużej niż standardowe lakiery My Secret [czemu?]. Ma piękny kolor, nie smuży.



Albo mi się wydaje albo lakiery zmieniły troszkę pędzelek bo maluje mi się dużo wygodniej.Są troszkę szersze... :)

Macie ten kolor? Skusiłyście się?:)  Buziaki!

19 komentarzy:

  1. Mnie w tym lakierze nic malin nie przypomina. To taka dość klasyczna czerwień o cukierkowym zapachu :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się kolor. Lubię wszelkie odcienie wpadające w czerwień

    OdpowiedzUsuń
  3. ładny jest :)
    chyba się skuszę na jakiś kolor z tej serii :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny kolor :)
    Ja się skusiłam na kiwi i candy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna ta malinka! Ja się skusiłam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja powinnam iść na odwyk lakierowy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. muszę kupić jakiś z tej serii ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. miałam właśnie go kupić jak byłam w Naturze i zapomniałam, mam nadzieję, że nastepnym razem nie zapomnę :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam kolor malinowy z eveline - co prawda nie pachnie podczas wysychanie, ale w sumie nie musi pachnieć ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Kusi mnie ten lakier, ale mam podobne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Słyszałam bardzo dobre opinie o zapachowych lakierach, jednak nie posiadam jeszcze zadnego...

    OdpowiedzUsuń