czwartek, 27 czerwca 2013

Precz z cellulitem! vol.I

Chyba każda z nas zmaga się co jakiś czas z cellulitem, wiadome jest, że podstawą jest ruch i zdrowe odżywianie :) Jakiś czas temu dostałam do przetestowania drenujący peeling antycellulitowy Pharmaceris i muszę powiedzieć, że podeszłam do tego produktu dość sceptycznie. Jak peeling może pozbyć się cellulitu?!




Muszę szczerze przyznać, że pomógł mi w całej robocie :) Od jakiegoś czasu uprawiam sport i zdrowo jem. Zauważyłam duże zmiany w jędrności skóry na nogach. Wątpię, aby taki peeling zrobił całą robotę za nas, jednak na pewno przyśpiesza ten proces.

Peeling ma duże drobinki, mocno zdzierające.Skóra staje się gładka a na nogach czułam jakby wżerał się w skórę. Jest bardzo wydajnym jeśli używamy go z rękawicą bądź gąbką zaczyna się pienić. 



Opakowanie jest wygodne i poręczne. Z całego serca moge polecić ten peeling osobom, które potrzebują wspomagacza w ujędrnieniu skóry i pozbyciu się cellulitu. Pozdrawiam serdecznie !!;)

7 komentarzy:

  1. tego peelingu jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda interesująco :D lubie jak peeling ma duże drobinki

    OdpowiedzUsuń
  3. I tutaj muszę przyznać że sam peeling nie zdziałać cudów należy mu pomóc sportem i odpowiednim odżywianie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Akurat tego kosmetyku nie miałam sama robię peeling z kawy który świetnie się sprawdza na to serum z Lirene na noc:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Brr, cellulit. Też z nim walczę. Póki co wspomagam się serum z Lirene. Ale ten peeling też wygląda kusząco :D I rzeczywiście, ładny kolor.

    OdpowiedzUsuń