poniedziałek, 8 lipca 2013

Royal Blue-ZDJĘCIA!! :)))

Pisząc kilka dni temu o nowych lakierach Sensique ciekawe byłyście tego koloru :) Ja również... jednak jestem mile zaskoczona. Royal Blue nr 170 okazał się dużo lepszym zamiennikiem granatu z Miss Sporty!




Zdjęcia paznokci są robione po 3 dniach noszenia i jak widać ściera się tylko na końcówkach. Nie dawałam żadnego utwardzacza itp :)
 

Kolor jest śliczny nasycony, cudownie wygląda na stopach. Konsystencja świetna, nie robi smug.
 


Jak dla mnie świetny kolor, szczególnie jesli chodzi o ciemniejsze lakiery. Podoba Wam się? Buziaki!!

17 komentarzy:

  1. Odważny- czyli taki jak lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny kolor aczkolwiek nie mój odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio bardzo lubię takie kolorki ;) Kupiłam podobny z GR.

    OdpowiedzUsuń
  4. za niebieskim na pazkokciach nie przepadam, ale taki granacik to zupełnie co innego ;>

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny intensywny kolorek :)
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  6. mam go, i nie żałuję kupna :) chociaż żadne zdjęcia z jego udziałem mi nie wychodzą, nie mogę uchwycić koloru dokładnie :<

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam strasznie podobny kolorek z Joko który leży nieużywany gdyż jakoś nie przypadł mi do gustu :(

    OdpowiedzUsuń
  8. kolor fajny, zaciekawił mnie chociaż to nie jest jednak mój fiolet - mam duże wymagania co do tego koloru :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Przymiotnik "Royal" jest teraz zdecydowanie na topie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. ładny kolorek, choć wolałabym by mocniej krył :)

    OdpowiedzUsuń