poniedziałek, 12 sierpnia 2013

Organiczny balsam Love Me Green.

Witam! Dzisiaj kolejna recenzja produktów marki Love Me Green. Dzisiaj jak w temacie post o regenerującym balsamie do ciała Love Me Green.


Opakowanie:
Porządne, pompka się nie psuje.

Zapach:
Całkiem przyjemny jednak bardzo słabo wyczuwalny miód. Nie duszący.

Konsystencja:
Bardzo gęsta-ciężko się rozsmarowuje zanim znikną białe smugi.

Wydajność:
W miarę słaba- kilka razy używałam i nie ma pół butelki, 200 ml.

Cena:
99,90 zł :o jak dla mnie za wysoka

Działanie:
Ładnie, mocno nawilża. Pachnie na skórze. Bardzo pomógł mi gdy przedawkowałam na urlopie słońce.
Jednak cena bardzo zawyżona w stosunku do jakości.






Właściwości:

Organiczny Krem do ciała Macadamia i Miód został stworzony w celu nawilżenia*, odżywienia i ochrony skóry ciała. Jego kremowa konsystencja w połączeniu z delikatnym i subtelnym zapachem szybko wnika nie pozostawiając tłustej warstwy na skórze.
* Nawilżenie górnych warstwach naskórka.

Sposób użycia

Stosować na oczyszczoną skórę ciała 1-2 razy dziennie rozprowadzić kolistymi ruchami.



6 komentarzy:

  1. Fajny skład, ale cena mnie powaliła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie zdecydowanie za drogi i raczej się nie pokuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam wersję wyszczuplającą, dobrze nawilża i lubię jego zapach ale mnie nie wyszczuplił.

    OdpowiedzUsuń
  4. post o czym innym a ja i tak wzdycham nad Twoimi paznokciami :D piękne masz kobieto!! :D idealne :)

    OdpowiedzUsuń