sobota, 24 sierpnia 2013

Zużycia- Lipiec 2013

W tym miesiącu nie udało mi się zużyć zbyt wielu kosmetyków jednak są to zużycia od czerwca :)


  • Odżywka Isana- Ulubiona od jakiegoś czasu. Włosy są super lśniące i miękkie a odżywka kosztuje ok 5 zł.
  • Antyprespirant Cien z Lidla- masakra-wypsikałam na tarasie bo mega śmierdzi i nic nie robi.
  • Żel pod prysznic Isana wanilia- pięknie pachnie, ładnie się pieni i jest tani.
  • Antyperspirant Rexona-pisałam o nim w poprzednim poście. Stary niezawodny :))
  • Szampon przeciwłupieżowy Cien-kupiony na szybko z przymusu nie mając pod ręką nic innego- jednak nie jest taki zły.
  • Synergen-żel myjący do twarzy-kupiony na promocji -40% w Rossmannie.Liiiiiiiiiipa!
    Chusteczki nawilżające frotto z Lidla-służyły do wycierania rąk.
  • Krem do rąk Lirene.
  • Ukochany podkład Maybelline Affinitone-kocham.
  • Serum do włosów Natura Silk. Wysusza.
  • Zmywacz do paznokci Cien. 
  • Gąbki Calypso z Rossmanna.
  • Lakier do paznokci.
A jak mają się wasze denka?;)

15 komentarzy:

  1. Uwielbiam żele isany. Teraz kiedy je odkryłam nie mogę się z nimi rozstać:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nie miałam przyjemności używać kosmetyków cien.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja dopiero sierpniowe zrobię a jeszcze nawet nie wiem jak to wyjdzie. A denko ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi udało się wykończyć trochę rzeczy, z czego jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. sporo udało Ci się tego zużyć, też bardzo lubię affinitona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. chusteczki nawilżane wg mnie okropnie pachną, natomiast wersja pomarańczowa jest bardzo przyjemna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję denka! u mnie dziś sie pojawił denkowy post:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sporo tych zużyć, mi przydało by się zrobić projekt denko bo kosmetyków tylko przybywa :(

    OdpowiedzUsuń
  9. laaadnie ;) moje wakacyjne denko nigdy nie bylo wieksze l;D masakra ;DDD

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej kochana zapraszam do siebie:
    http://zdrowieoraznatura.blogspot.com/
    Zachęcam do zostania moim obserwatorem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja chyba muszę wprowadzić denko, bo już powoli nie ogarniam kosmetyków !:D ciekawy blog, dodaję do obserwowanych!:)

    OdpowiedzUsuń