piątek, 20 września 2013

Emolientowy krem odżywczy na noc.

Dzisiaj chciałabym przedstawić Wam emolientowy krem odżywczy na noc firmy Pharmaceris, który stosuję także na dzień.


Od producenta:
 Seria Pharmaceris E – Emoliacti to grupa specjalistycznych produktów emolientowych przeznaczonych do codziennej pielęgnacji skóry suchej, bardzo suchej, skóry przesuszonej, wrażliwej, skłonnej do łuszczenia się i podrażnień, ze skłonnością do atopowego zapalenia skóry. Synergiczne działanie aktywnych emolientów, doskonale odżywia i przywraca nawilżenie głębokich warstw naskórka, nadając skórze miękkość i elastyczność. Specjalnie wyselekcjonowane składniki łagodzące silnie koją, delikatnie zmiękczają i przywracają komfort nawet najbardziej przesuszonej skórze. Produkty Pharmaceris E uzyskały rekomendację Kliniki Dermatologii Uniwersytetu Medycznego w Łodzi."

Firma Pharmaceris jest jak dla mnie czołówką w mojej pielęgnacji od kilku lat. Kremy są niezastąpione.




Jeśli chodzi o ten krem..

Plusy:
-mega wydajny używam 2 msc a zostało jeszcze ok połowa
- praktycznie bezzapachowy
- bardzo delikatny- nie podrażni w żaden sposób
- nie jest zbyt tłusty jednak bardzo mocno nawilża
- nie zapycha
- sprawdza się pod podkład szczególnie BB krem
- szybko się wchłania
- skóra stała  się gładka i promienna
- niska cena


Minusy? Jak dla mnie nie ma :) Chociaż mogłaby być pompka :)
Pojemność 50 ml-cena ok 35 zł- dostępny na Allegro i w aptekach.

Będę wracać do niego częściej :))

5 komentarzy:

  1. Dużo pozytywów na jego temat już przeczytałam. Kończę swoje kremy na noc i na jesień lekki nawilżacz chyba mi się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo go lubię, używam na dzień:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wydaje się byc ciekawy ale to taka apteczna firma w sumie kiedyś będę się musiała skusic na jakieś produkty od nich :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam kremy marki Pharmaceris, jeszcze nigdy mnie nie zawiodły :)

    lifeisyourcreation88.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń