czwartek, 26 września 2013

My Secret- Dress up! :)

Hej :)) W końcu wracam do Was na dobre, na początek mam dla Was zdjęcia błyszczyków do ust My Secret z serii Dress Up! :)





 Nr 201 jest pięknym, mleczno-różowym kolorem, który ślicznie wygląda na ustach :) Mój ulubieniec :)

 Nr 202 piękny i naturalny :))
 

  Nr 203 najmniej mi podpasował, bardzo mocno zbiera się w załamaniach, w ekstremalnych warunkach podkreśla suche skórki :(




Cudowny, żywy kolor !! 205 jest idealny na co dzień jak i imprezy :))



Główne plusy:
- śliczne kolory
-prawie bezzapachowe
-niska cena
-dostępność
-nie kleją się na ustach
- nie wysuszają

Minusy:
-lekko zbierają się na ustach w zakamarkach
-nierówno się ścierają:(

Podobają się Wam?;) Może macie ochotę je zgarnąć? dajcie znać, zrobimy rozdanie :) Buziakiiii !! ;)))))))))

14 komentarzy:

  1. No nareszcie jesteś:D Ale pięknie wyglądają u Ciebie te błyszczyki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny kolorki, ciągle się zastanawiam czy jakiegoś nie kupić ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolorki przepiękne w szczególności 201, 204.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie masz fotogeniczne usta!

    OdpowiedzUsuń
  5. 201 i 202 najlepsze;) podoba mi się taki delikatny efekt:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie piękne!!! Aaaa muszę je mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam trzy i są bardzo fajne, przyjemnie pachną, ładnie wyglądają na ustach:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne ale jednak oprócz ostatniego kolorku który wg mnie i dla mnie byłby zbyt krzykliwy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. 202 zdecydowanie wygrywa:) na ustach wyglądają bardzo ładnie, ale zbierania się w zakamarkach nie mogłabym im wybaczyć:)

    OdpowiedzUsuń
  10. kupiłam dziś kolorek 205 i jestem zauroczona ;)

    OdpowiedzUsuń