wtorek, 1 października 2013

Denko wrrzesień 2013 :)) + zmiana włosów.

Witam Was serdecznie :)) Na dzisiaj przygotowałam dla Was zużycia września.  Nie ma tego dużo ale zawsze coś :) Zapraszam do zdjęć i lektury :))


  • Żele do mycia ciała Lirene Rajski  Granat, Soczyste Winogrona, Kusząca Gruszka. Pięknie pachną, świetnie myją i nie wysuszają skóry. Recenzję gruszki możecie znaleźć  TUTAJ


  • Szampon do włosów Isana, który opisywałam już kilka razy. Ładnie myje włosy, nie plącze, nie  obciąża i jest bardzo tani.
  • Szampon do włosów osłabionych Pharmaceris, który już bardzo dawno temu opisywałam TUTAJ
  • Odzywka do włosów Isana- opisywałam ją w każdych zużyciach. uwielbiam i zawsze wracam.


  • Spray do stóp, którego już nazwy nie potrafię zidentyfikować, ale miałam go już bardzo długo i za bardzo nie działał.
  • Tabletki Merz Spezial- działanie opisywałam TUTAJ.
  • Mgiełka do ciała Peony-jakiś dodatek do zestawu Rossmanowskiego.Lipka.
  • Krem do rąk Synergen- bardzo rzadki, ale ładnie nawilża.
  • Olejek do ciała Babydream- każdy zna, ja uwielbiam.
  • Żel do mycia twarzy z peelingujacymi drobinkami Lirene. Pięknie pachnie, ładnie mył twarz, nie wysuszał, a buzia była gładka :)) 


I jedna nowość, której możecie nie znać... Zmienilam całkowicie włosy, znacie mnie czarną z dosyć długimi włosami.

 
  Teraz mam je krótkie i mega blond :D Tutaj jeszcze dłuższe a poniżej już po strzyżeniu. :))



 Jak się podoba zmiana??;)) Dajcie znaćć!!

14 komentarzy:

  1. No proszę, jaka odważna zmiana :D
    Witaj w klubie blondynek :)
    Pięknie Ci w nowym kolorze i fryzurce.

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję denka :) ślicznie Ci w blondzie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie pieknie Ci w blondzie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale zmiana jasne włosy Ci pasują:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejciuu ! Nie do poznania!:D Ale muszę przyznać, że bardzo ładnie Ci w tym blondzie!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, co za zmiana! Poważniej w blondzie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  7. kocham żele lirene... szczegolnie ten granat... pięknie Ci w nowej fryzurce.... blond idealnie pasuje do kolorytu Twojej cery :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Po zmienię fryzury i twarz nabiera innego wyrazu bardzo ładnie :) A zużycia ciekawe ten szampon z Isany będę musiała wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bląd ładnie potkreśla Twoje niebieskie oczka ;D
    Pozd

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna fryzurka,wkońcu kobieta zmienną jest:-)
    jestem ciekaa tego szamponu:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dopiero co poznaje Twój blog, ale widząc jak wyglądałaś w poprzedniej fryzurze na zdjęciu, to mogę powiedzie że ładnie Ci w blondzie i Twoje tęczówki wydają się jeszcze jaśniejsze ;)

    OdpowiedzUsuń