niedziela, 6 października 2013

Mini rozdanie :) Do wygrania zestaw kosmetyków :))

Witam serdecznie :)) Mam dla Was mini rozdanie :) Zasady są  proste, a nagroda? Same oceńcie :))
Wszystkie kosmetyki są oczywiście nowe.


Do wygrania zestaw kosmetyków, w którego skład wchodzą:

  • Pomadki do ust z serii DRESSup your lips My Secret nr: 1,2,3,4,5.


Cienie do powiek:
  • Kobo 134 CORNFLOWER
  • My Secret 408 Double Effect
  • My Secret Trio 316


Lakiery:
  • KOBO Flat Brush 34 BEIJING
  • KOBO Flat Brush 32 BANGKOK


  • Błyszczyki My Secret z serii DRESSup your lips nr 202,203,204
  • Płyn micelarny do skóry wrażliwej FlosLek

Zasady:
1.Polubić fanpage Idealna Kobieta , i udostępnić post na swojej tablicy.
2. Podać swojego meila.
3. Napisać komentarz dlaczego chcecie wygrać ten zestaw.

Na rozdanie mamy tydzień i 13października ogłoszę wyniki. Pozdrawiam 

edit:
KONKURS PRZEDŁUŻONY DO NIEDZIELI 20 PAŹDZIERNIKA

15 komentarzy:

  1. Polubiłam i udostepniłam jako Patrycja Skalska.
    Chciałabym wygrać ten zestaw, ponieważ jest przepięknie kolorowy i dzięki niemu można zatrzymac lato przy sobie ;)
    e-mail: pat_ska@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Polubiłam i udostępniłam na facebooku jako Patrycja Skalska.
    Chciałabym wygrać ten zestaw, ponieważ jest przepieknie kolorowy i dzięki niemu można zatrzymać lato przy sobie :)
    e-mail: pat_ska@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię i udostępniam jako Malinarka Maliniarska
    Potrzebuję tego zestawu, bo kocham mazidła naustne :D
    e-mail: lullaby.for.you@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Na fb lubię i udostępniłam jako: Joanna Żet
    E-mail: srebrnalenti@gmail.com
    Odp: Chciałabym wygrać ten zestaw, ponieważ zakończyła się dla mnie pewna wieloletnia bliska znajomość i zamiast jak zwykle w smutnych trudnych chwilach pochłaniać słodycze, wolałabym jako pocieszenie te kosmetyki, bo ja wiadomo są to jedne z tych rzeczy, które poprawiają kobiecie nastrój choć trochę.. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na fb polubione i udostępione jako Inulec
    mail ineczka_17@wp.pl
    Chciałabym wygrać ten zestaw,by pomógł mi zabłysnąć pięknem i szczęściem jak na młodą mężatkę przystało :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na fb lubię i udostępniam jako: Alicja Śnieżek
    e-mail: alice139@interia.pl
    Jestem kobietką z krwi i kości,
    więc kosmetyki dają mi mnóstwo przyjemności.
    Ten zestaw kosmetyków jest … jak z wyższej sfery,
    Niedługo swoją mocą dolecą do stratosfery.
    Mają w sobie trochę drapieżności,
    Europejskiej szlachetności,
    Nie brakuje w nich surowości Północy,
    Oraz egzotyki Południowej Ameryki w środku nocy.
    Kolory wprost atakują,
    na jesień idealnie pasują.
    Moje ciało i zarazem dusza,
    Po prostu na ich widok się wzrusza.
    Przyniosłyby mi rozkosz i ukojenie,
    Działają jak największego marzenia spełnienie.
    I choć mówi się, iż nie szata człowieka zdobi,
    To tak naprawdę ten zestaw wie co robi.
    My kobiety uwielbiamy elegancję bez wahania,
    Takich dodatków potrzebuje każda prawdziwa dama.
    Kosmetyki są lekarstwem na całe zło - bez wątpienia,
    Nawet jeden kosmetyk życie na lepsze zmienia.
    Humor dopisuje,
    Pod kosmetykami w tym zestawie czytelnie się podpisuje.
    Dlatego przyznam się bez dwóch zdań,
    iż na ten kolorowy zestaw ogromną chrapkę mam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię i udostępniam jako Bernadetta Julia T
    https://www.facebook.com/bernadettajulia.t/posts/1426398904249837

    Czemu chcę wygrać?


    Malowanie dla mnie jest jak śniadanie
    obowiązkowe z rana, bez niego z domu nie wyjdę
    na spotkanie nieumalowana nie przyjdę
    błyszczyków czy cieni nigdy za wiele
    moi drodzy przyjaciele,
    makijaż to atrybut kobiecości,
    podkreślenie naszej cudowności
    choć i bez niego jesteśmy piękne
    w drogerii wzrok do kosmetyków ucieka tęsknie
    ma kosmetyczka te skarby by pomieściła
    wyprawka na jesień niezła by była!
    smutna aura jesienna przyjemniejsza by była
    dno w kosmetyczce by zakryła
    z make-upem bym zaszalała
    na imprezę tapetę bym miała
    albo delikatnie urodę bym podkreśliła
    na randki tak uroczo bym chodziła
    makijażowe triki bym wypróbowała
    ależ uciechę bym z tego miała
    coś dla ust, coś na oko
    do tego zestawu uśmiecham się szeroko
    te kolorki mnie dziś uwiodły
    inne zachcianki moje „zmiotły”
    przygotowałaś zestaw bajecznie kolorowy
    pozytywnie przyprawił mnie o zawrót głowy
    w kosmetyczce miejsce zrobiłam
    przeterminowane błyszczyki wywaliłam
    ciekawa jestem tych produktów, nigdy w łapkach ich nie miałam
    obiecuję - zażaleń bym nie składała
    na nowości zawsze jestem chętna
    w tych kosmetykach będę ponętna!



    JA: Kosmetyczko, powiedz przecie, czy potrzebuję nowych kosmetyków po lecie?
    KOSMETYCZKA: Jak widzisz wczoraj wysypałaś dwa cienie do powiek, które się pokruszyły i mnie pobrudziły! Ja jestem brudna a ty nie masz co na oko nałożyć!
    JA: W jakiej kondycji są lakiery do paznokci? Potrzebuję nowego?
    KOSMETYCZKA: Ostatnio zaschły ci aż trzy, pilnuj daty ważności! Został ci tylko stary, niebieski.
    JA: On już mi się nie podoba! Potrzebuję czegoś ciekawszego, może różowy albo fioletowy. Taki kolor pasowałby do mojej karnacji!
    KOSMETYCZKA: A nie myślałaś może o nowym błyszczyku? Jak malujesz usta, to po godzinie połowę „zjadasz”!
    JA: To z nerwów, zaczęłam niedawno studia - nowe miejsce, nowi wykładowcy - to mnie przeraża!
    KOSMETYCZKA: Nowe miejsce, powiadasz? Potrzebujesz w takim razie jakiejś pomadki w mocnym kolorze – dzięki niej pokażesz, że jesteś odważna, a to poczucie doda ci pewności siebie!
    JA: O tak!!! Słyszałam, że pomadki z My Secret mają właśnie takie energetyzujące kolory!
    KOSMETYCZKA: Teraz tylko musisz zrealizować te swoje zachcianki, a ja znów będę wypchana jak beczka…

    OdpowiedzUsuń
  8. zapomniałam podać maila: blondbenita@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Polubiłam i udostępniłam jako Katarzyna Kate
    panipieguska@interia.pl

    Chciałabym wygrać te kosmetyki, bo moja mama ma niedługo urodziny, a ja nie mam pomysłu na prezent. Z takiego zestawu ucieszyłaby się, że ho ho :))

    OdpowiedzUsuń
  10. obserwuje paradoxa raz
    email iwonab53@gmail.com
    chciałabym tak swojego męża całować codziennie innym kolorem pomadki to by była pikanteria

    OdpowiedzUsuń
  11. obserwuję jako Karolina G.
    Na Fb lubię jako Pasje Karoliny
    yagoda_she@wp.pl
    Dlaczego chciałabym wygrać ten zestaw...
    Niedługo (dokładnie za niecały miesiąc) stuknie mi trzydziestka, a ja nadal nie znalazłam swojego stylu w makijażu... Z takim zaopatrzeniem z pewnością udałoby mi się wreszcie wydobyć tego łabędzia, który musi gdzieś we mnie siedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Polubiłam i udostępniłam jako Marcelina Brzezińska
    email: cela304@vp.pl
    Chciałabym wygrać ten zestaw kosmetyków, ponieważ ostatnimi czasy mam bzika na punkcie makijażu, uwielbiam testować nowe produkty. Makijaż to dla mnie czysta przyjemność, a nie tak jak dla niektórych obowiązek. Uwielbiam malować siebie, ale zarówno moich znajomych :) dlatego zdecydowanie przydadzą mi się nowe kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  13. Polubiłam i udostępniłam jako Marcelina Brzezińska
    email: cela304@vp.pl
    Zestaw kosmetyków na pewno by mi się przydał, ponieważ uwielbiam malować siebie jak i zarówno moje znajome. Ostatnio złapałam bzika na punkcie kosmetyków, które uwielbiam testować, dlatego na pewno znajdzie się dla nich miejsce w mojej kosmetyczce. Robienie makijażu sprawia mi ogromną radość, lubię eksperymentować z różnymi technikami i kosmetykami oraz codzienny make up traktuję jako przyjemność a nie jak niektórzy jako obowiązek.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Polubiłam i udostępniłam jako Magda Karpińska
    mój mail: maddzik.blog@gmail.com
    Taki zestaw na pewno by mi sie przydał, bo mam bardzo mało szminek i błyszczyków, a tutaj widzę takie cudowności, że nie mogę oderwać od nich oczu. I te cienie w moich ulubionych kolorach. I lakiery których mi wiecznie mało i mało. I płyn micelarny, a ja tak lubię micele...
    Moje usta powieki jak i paznokcie pragną nabrać tych ślicznych soczystych barw. :)
    Miłość od pierwszego wejżenia.

    OdpowiedzUsuń