niedziela, 20 października 2013

Pomadki do ust DressUp your lips !!;)

Witam serdecznie. Kilka postów wstecz pokazywałam Wam błyszczyki do ust My Secret z serii DressUp your lips! a tym razem chcę Wam pokazać pomadki :)



Nie mam za bardzo o czym napisac oprócz tego, że do wyboru mamy ładne odcienie.
Pomadki mają fajna kremowa konsystencje i nie wysuszają ust. Nie zbierają się w 'zakamarkach' i równomiernie się zjadają.








 Trzymają się na ustach około 2 godzin bez szwanku później natomiast trzeba poprawic. Dostępne są w każdej Naturze :) Który odcień podoba Wam się najbardziej??
Pozdrawiam;)


KONKURS Z ZESTAWEM KOSMETYKÓW WYGRYWA MALINIARKA
EMAIL:
lullaby.for.you@gmail.com

PROSZĘ WYSŁAĆ NA POCZTĘ ADRES DO WYSYŁKI.

18 komentarzy:

  1. Wszystkie kolory są piękne.Mój styl to numer 1,2,3.Lubię delikatniejsze kolory.

    OdpowiedzUsuń
  2. numer 4 najbardziej wpadł mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem lekko wysuszają usta, są niezłe ale dla mnie mogłyby być bardziej nawilżające:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nr 1 jest przepiękna!! Musi być moja, jaki jest koszt takiej pomadki? :D

    OdpowiedzUsuń