poniedziałek, 14 października 2013

Życie w zdjęciach :)

Dzisiaj pomysł na notkę, jaki? Długo mnie nie było także cofnijmy się w czasie i zobaczcie co działo się u mnie w postaci zdjęć :))



    Pipi, przygarnęłam ślicznotkę pół roku temu.

 Przytulańce z rańca.


Po zdanym semestrze należą się wakacje.

Meeega!

Wabimy pipi!
  Nuda w pracyyy...


Smaczny obiadek.
 Wymiana mebli i wkurzające kabelki.


Obiad po plaży :)
 W drodze na działkę.

 Pipi na wakacjach łapie komary.

 Na działce trzeba zadbać o kwiaty ;)

 A w sierpniu było się na waselu! :D

  Standardowe śniadanie.

 Zmiany na blogu stanęły w miejscu.

 Ukochana lekturka... wtf -.-
 Nie mogę ogarnąć grzywki!

 Dziwnie odpoczywam ale spoko... :D

  Leżakujące wina.

 Olga w wolnej chwili.


 Śpię na siedząco!


17 komentarzy:

  1. Słodki kociak, a to zdjęcie gdzie leży na nodze jest najlepsze :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdjęcia i świetne meble - podobają mi się w takim stylu, tak nawiasem w tych Twoich jeszcze widzę jakąś twarz - oczy i usta xD :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Pilcha i Bauman czyta się jak bajkę polecam Kargulową i jej rozważania o poradnictwie masakra - a Pipii piękna besia tak jak mój Bambo czrnuch :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, ale chyba nie skorzystam :DDDDD

      Usuń
  4. hej ;) miły blog ;) zapraszam Cię na swój nowy makijaż i... może poobserwujemy ?:) pozdr. ;*

    http://www.fashion-crown.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Drugie zdjęcie mistrzowskie.. prawdziwy słodziak.. demon :D:D

    OdpowiedzUsuń