piątek, 15 listopada 2013

Czyszczenie magazynów! :) Minimalizm górą!

Od jakiegoś czasu oglądam bardzo często filmiki na yt z kolekcją kosmetyków. Mega, mega zainspirowała mnie Szusz w swoim filmiku  do zmniejszenia 'kolekcji' kosmetyków. Nie lubię określenia kolekcja-bo nie po to one są :D Ale zbiory są duże, a zdaję sobie sprawę, że tak na prawdę ja tego nie zużyję. Zdecydowanie lepszym rozwiązaniem będzie pozbycie się większości kosmetyków, a jednak zainwestowanie w te, które na prawdę się lubi i używa. Do sedna: od tej pory możecie zaglądać do zakładki wymiana po prawej stronie bloga i bardzo bardzo chętnie czekam na meile, może któraś z Was akurat chciałaby takie kosmetyki? Jestem chętna na drobne wymiany, a nóż coś mnie zauroczy i dojdę do wniosku, że uda się ta wymiana :) Pod kosmetykami dodam także ceny [ maksymalnie niskie], gdybyście chciały coś kupić. 


Mam nadzieję, że pomysł się spodoba a kosmetyki, które pokazuję w zakładce przypadną komuś do gustu. Pozdrawiam Was serdecznie i czekam na falę zalewającą mojego meila haha  :) Buziaki! :))))

6 komentarzy:

  1. chętnie zajrzę, może znajdę coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zajrzę, ale sama mam takie zapasy, że ohoho :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Też ostatnio doszłam do wniosku, że muszę zmniejszyć swoje zbiory kosmetyczne, bo popadam już w jakąś chomiczą chorobę. Szczególnie dużo nazbierało mi się rzeczy do włosów. Teraz będę je sukcesywnie zużywać i nie kupuję nic nowego. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja np. odkryłam u siebie sypki puder, który ma już rok, ale nadal nieźle się trzyma :)

    OdpowiedzUsuń