piątek, 29 listopada 2013

Kosmetyki Balea-pierwsze wrażenie :)

Jakiś czas temu pokazywałam Wam zakupy z drogerii DM. Po początkowych testach chciałabym podzielić się z Wami opinia o tych kosmetykach. Jak na razie dokładnie przetestowałam dwa kosmetyki. 


Na pierwszy ogień idzie balsam do rąk w dozowniku z masłem shea i olejem arganowym. 
Pojemność jest duża bo aż 300 ml. Dozowanie jest mega wygodne- jedna pompa wystarczy aby nawilżyć całe dłonie, a co za tym idzie krem jest bardzo wydajny. Ma śliczny świeży zapach i na prawdę ładnie pachnie. Daje fajne uczucie chłodu i ulgi. Cena to niecałe 3 euro.
Konsystencję ma w miarę zwarta ale nie zbyt gęsta. Jestem jak najbardziej na tak i mam zamiar zakupić więcej.



Jeśli chodzi o żele do mycia ciała z Balea to są chyba każdemu bardzo dobrze znane. Słyną ze swoich zapachów, pięknych opakowań, działania i ceny.
Mój zapach to czarna jagoda, pachnie pięknie i ma świetna konsystencję. Jest dosyć wydajny bo dużo nie trzeba aby mocno się spienił.Nie wysusza i absolutnie nie sprawia żadnych problemów.




Wydaje mi się, że wszyscy znają te kosmetyki. Jakie jest Wasze zdanie na temat tych kosmetyków? Używacie? Jakie są Wasze ulubione niemieckie  kosmetyki?

Buziaki!

29 komentarzy:

  1. Chętnie przygarnęłabym ten żel jagodowy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jeszcze nie miałam z nimi styczności:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach, ta Balea, uwielbiam ich kosmetyki ... żele, odżywki i szampony <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Jagoda. Musi pachnieć pięknie <3

    OdpowiedzUsuń
  5. ja mam szampon jagodowy, fajny jest

    OdpowiedzUsuń
  6. nigdy nie miałam tych kosmetyków

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja wcześniej też nie ale już się do nich przekonuje :)

      Usuń
  7. Żele pod prysznic tej marki to zdecydowanie moi ulubieńcy :) Balea ma jeszcze świetne lekkie odżywki do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie dzisiaj je zaczynam testować :)

      Usuń
  8. Muszę w końcu się skusić na kosmetyki tej firmy ;) poszukam w sklepach z niemiecką chemią xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nie wiem czy będą, ja wcześniej też szukałam w takich sklepach i jedyne co znajdowałam to czekolady, proszki i płyny do płukania :D Nigdy nic z kosmetyków :)

      Usuń
  9. Zapraszam na konkurs do mnie, możliwość wygrania ciekawych nagród : ) http://ewulette.blogspot.com/2013/11/love-me-green-konkurs.html

    Pozdrawiam i przepraszam za spam, chciałabym aby sie więcej osób o tym dowiedziało, może Tobie przypadną do gustu nagrody :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hmm nie miałam tych kosmetyków ale marzy mi się krewm do rąk z tej czrnej jagody bo widziałam w ofercie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OOo będę musiała się mu przyjrzeć :)

      Usuń
  11. Oj uwierz, że nie wszyscy znają. Owszem ze słyszenia jak najbardziej, ale nie każdy miał okazję wypróbować (np. ja) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do tej pory też nie znałam { tylko ze słyszenia} ale od jakiegos miesiaca mam do nich dostep :)

      Usuń
  12. O ja cię, jaki błękit, uwielbiam wszystko co kolorowe do mycia :D
    Z tego co wiem, Baleę można znaleźć w sklepach z chemią z Niemiec i na niektórych targach. No chyba, że tylko ja mam takiego farta, że nie muszę jeździć do DM, bo w Trzebnicy można dostać niektóre kosmetyki tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No u mnie w miescie sa sklepy z chemia niemiecka ale niestety takich kosmetyków nie ma :(

      Usuń
  13. Ja z Balea jeszcze nic nie miałam niestety:(

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię żele Balea i ich odżywki do włosów ;) Tego jagodowego nie miałam jeszcze ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. kosmetyki są super zawsze kupuję na drogerianiemiecka.pl polecam mają super ceny

    OdpowiedzUsuń