środa, 27 listopada 2013

Must Have- Zima 2013/2014

Czasami łapie mnie moment przemyśleń i mega zachcianek. Dzisiaj przemyślałam co potrzebuję na okres zimowy! Długie zimne wieczory, marznące rączki, główki i inne :):P  Co roku stwarzam swoją listę 'zachcianek' a w tym roku postanowiłam podzielić się tym na blogu :)



Na pierwszym miejscu jest nowy, bardzo gruby komin- najlepiej w jasnym kolorze aby rozjaśnić czarną kurtkę i do tego cieplutkie rękawiczusie. Te w H&M kuszą wyglądem i raczej nie będę szukać innych :) Co roku kupuję na zimę nową cieplutką piżamkę i w tym roku postanowiłam kupić piżamę, której koszula będzie miała długie rękawy. Muszę się jeszcze rozejrzeć w Tesco bo F&F ma często śliczne piżamki w niskich cenach. Ostatnio robiłam remonty w domu i koce mam ciemne, teraz chcę kupić ciepły puchowy kocyk w jasnych szarościach. Takie odcienie teraz pasują mi najbardziej. 
Jeśli chodzi o książkę Ewy Rajter- zachcianka spełniona. Książka zapowiada się rewelacyjnie. Ale na pewno na zimę poszerzę swoją biblioteczkę na długie wieczory. 

Wy tez macie swoją listę must have? Pochwalcie się jak umilacie sobie zimowe dni i wieczory ! :) Buziaki!!!

15 komentarzy:

  1. Moje must have to obowiązkowo moje kochane glany :D Nieważne ile mm lat- męczę je niezmiennie w zimę n przemian z innymi butami ;D http://pozytywizja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. parę lat temu tez jeden sezon nosiłam glany :D

      Usuń
  2. ten szary zestaw piżama-dres jak dla mnie must have ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak-cieplutka piżamka musi być!

      Usuń
  3. Takie rękawiczki z chęcią bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Każdy element must have przypadł mi do gustu ;) obserwujemy :)

    buziaki
    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  5. a u mnie dla odmiany czapka jest 'must have' :D najlepiej jakaś z pomponem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja dopiero teraz przekonuję sie do czapek, wcześniej nie chciałam nosić :)

      Usuń
  6. Ja koniecznie muszę kupić czapkę i rękawiczki- co roku gubię :/

    OdpowiedzUsuń