poniedziałek, 11 listopada 2013

Pharmaceris- nawilżający żel do mycia twarzy.

Jak każda z nas uwielbiam oczyszczać swoją buzię z wszelkich zanieczyszczeń, makijażu.. pozwolić skórze odetchnąć czystością. I na ten temat dzisiaj coś naskrobię. Dzisiejszy post będzie o nawilżającym fizjologicznym żelu do mycia twarzy od Pharmaceris.



Od producenta:

 WSKAZANIA:
Fizjologiczny żel przeznaczony do codziennego oczyszczania skóry szczególnie wrażliwej, suchej i alergicznej, ze skłonnością do podrażnień. Dostosowany do potrzeb skóry nietolerującej mydła, nadmiernie ulegającej podrażnieniom oraz dla osób po zabiegach dermatologicznych.

DZIAŁANIE: 

Zastępuje tradycyjne mydło. Odpowiedni dla skóry w każdym wieku.

HIPOALERGICZNY
WYSOKA TOLERANCJA I SKUTECZNOŚĆ
PRZEBADANO DERMATOLOGICZNIE
 Bezpieczeństwo i wysoka tolerancja potwierdzona dermatologicznie.
  • HIPOALERGICZNY
  • BEZ PARABENÓW,
  • BEZ ALERGENÓW,
  • MYDŁA,
  • SLS i SLES,
  • BARWNIKÓW,
  • BEZ KOMPOZYCJI ZAPACHOWEJ.

SKŁADNIKI AKTYWNE:

  • Wosk z mango - bogaty we właściwości nawilżające, dogłębnie wnika w skórę i natłuszcza jej warstwy. Chroni i odbudowuje naskórek.
  • Glucam® - doskonale wiąże i trwale utrzymuje wodę w naskórku, długotrwale ją nawadniając. Wygładza i przywraca skórze utraconą jędrność i elastyczność.
  • Alantoina - ukierunkowana na kojenie podrażnień, działa łagodząco i regenerująco na naskórek.
  • D-pantenol - o właściwościach kojących i łagodzących, zmniejsza tendencję do nadwrażliwości skóry.


Bardzo dobrze używało mi się tego żelu. Bardzo delikatny, absolutnie nie podrażnił w żaden sposób wręcz łagodził to co działo się na buzi wcześniej. bardzo neutralny zapach- ledwo wyczuwalny. Formuła dosyć gęsta. Ładnie pienił się na buzi i potrafił za pierwszym razem zmyć delikatny makijaż. Jedyny minus to jego wydajność, u mnie skończył się wyjątkowo szybko. Opakowanie solidne, wygodna i higieniczna pompka dzięki której do samego końca produkt został wykorzystany bez bawienia się w przecinanie opakowań itd. Jeśli zużyję wszystkie aktualne żele do mycia twarzy na pewno do niego powrócę, bo nigdy po użyciu żelu nie miałam tak delikatnej buzi, bez efektu pieczenia zbyt chemicznymi produktami. U mnie sprawdza się rewelacyjnie. Kiedyś uzależniona byłam od żelu przepisanego przez dermatolog Physiogel ale teraz nie muszę przepłacać, a ten żel sprawia mi dużo większa przyjemność w trakcie mycia twarzy :)


Cena ok 25 zł, za 190 ml. Używałyście tego kosmetyku? Co o nim myślicie? Buziaki :))

17 komentarzy:

  1. chyba się na niego zdecyduje, ja bardzo cenie kosmetyki z pompką, a mój ukochny żel z delii teraz jest bez niej i szukam czegoś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo go lubię. U mnie jest zadziwiająco wydajny, bo używam go trzeci miesiąc i jeszcze na dwa powinien mi starczyć:)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie miałam go, aczkolwiek darzę ogromną sympatią kosmetyki Pharmaceris :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda na to, że to dobry , delikatny kosmetyk:)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie starczył na ponad 3 miesiące, ale używania raz dziennie:) Kocham go! Najdelikatniejszy jaki znam, a nadal skuteczny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja dwa razy dziennie, ale to mimo wszystko jakoś za szybko się skończył :)

      Usuń
  6. Ostatnio mam hopla na punkcie polskich produktów - bardzo patriotyczne podejście. W tym podejściu jest metoda. Po pierwsze produkty są tańsze, a po drugie pozwalamy naszym rodzimym firmom rozwinąć skrzydła. Tak naprawdę wybierając produkty z wyższych półek, płacimy wyłącznie za ich markę, renomę, cały świat przeżyć który kreują. Tego żelu nie miałam jednak okazji spróbować, więc może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. brzmi swietnie, super ża trafiłaś na tak dobry i służący Ci produkt :)
    ja takich żeli nie używam.. nie lubię taplać się w wodzie na co dzień ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja ostatnio przerzuciłam się na mydło Dove i żel do twarzy z Nivea ;)

    OdpowiedzUsuń