niedziela, 3 listopada 2013

Pierwsze zakupy w DM :)

Hej, w ostatnim poście prosiłam Was o pomoc co kupić w DM.
Po raz pierwszy zrobiłam tam zakupy i już Wam pokazuję co kupiłam.  Niestety wyrzuciłam paragon ale za całość zapłaciłam 10,25 euro.


Włosy:
  • Odżywka  nabłyszczająca `Figa i ekstrakt z pereł`. Łatwe rozczesywanie i elastyczność: Balea Seidenglanz Spülung Feige + Perle z formułą przeczesywania włosów nadaje włosom matowym i bez połysku fascynujący połysk i wyczuwalnie większą gładkość. Włosy stają się zdecydowanie bardziej wyraziste. Każdego dnia.
- specjalna formuła pielęgnacyjna z ekstraktem z figi i perły nadaje połysk Twoim włosom,
- kompleks odbudowujący z witaminą B3 i prowitaminą B5 sprawia, że włosy są gładsze,
- bardzo łagodna receptura bez silikonów.

  •  Balea Professional Blond Spulung.


Ciało:

  •  Balea, Bodycreme Cocos (Kokosowy krem do skóry suchej). Kokosowy krem do skóry suchej zawiera olej kokosowy, które idealnie nawilża skórę. Ponadto kusi naturalnym kokosowym zapachem. 

  •  Balea Dusche & Creme Blaubeere- Kremowy żel pod prysznic Borówka

Zapraszamy do codziennego rytuału: Kremowy żel pod prysznic Balea pobudzi Twoje zmysły delikatnym zapachem i zapewni skórze niesamowitą gładkość.  Kremowy żel pod prysznic Balea z cennym balsamem oferuje delikatną, aksamitną gładkość dla skóry i rozpieszcza zmysły pięknym zapachem jagód. Innowacyjna Nawilżająca Formuła Polyfructol skutecznie zatrzymuje wilgoć i chroni skórę przed wysuszeniem. Nadzwyczajnie delikatny dla pielęgnacji skóry - idealny do codziennego stosowania. Kremowy żel pod prysznic Borówka nie jest produktem wegańskim!


  • Żel do Golenia Balea Carribbean Dreams o zapachu kokosowym-Kojące uczucie miękkiej i gładkiej skóry połączone z pięknym zapachem prosto z Karaibów. Balea Caribbean Dreams rozpieszcza skórę podczas golenia, dzięki bogatej nawilżającej formule. Żel do golenia przeznaczony do skóry wrażliwej. Produkt wegański.

 

Dłonie:

  •  Balea Handlotion Sheabutter & Arganol – nawilżający balsam do rąk w dozowniku z olejem z arganolu witaminą E oraz Panthenolem zapobiega zmarszczkom i chroni skórę przed wolnymi rodnikami. Zawartość masła Shea zapewnia skórze głębokie i długotrwałe nawilżenie i chroni ją przed wysuszeniem, utrzymuje prawidłowe pH skóry. Bardzo łatwo się rozprowadza i szybko się wchłania, pozostawia bardzo świeży zapach.
 
  •  BALEA HANDCREME OLIVE
Delikatny intensywnie nawilżający krem do rąk z oliwką z oliwek. Przeznaczony do codziennej pielęgnacji skóry dłoni.
Zawiera oliwę z oliwek, które intensywnie nawilża skórę i łagodzi przed wysychaniem, panthenol łagodzi podrażnienia. Zawarte w nim naturalne substancje natłuszczają skórę i zapewniają jej długotrwałą ochronę przed wysuszeniem, przez co skóra staje się miękka i delikatna. Delikatna konsystencja łatwo rozprowadza się na skórze, dobrze się wchłania
Utrzymuje prawidłowe PH skóry.

zastosowanie: krem wmasować delikatnie w skórę rąk wg potrzeby.

 


Oraz męskie, żel pod prysznic o antyperspirant :)



W grudniu ponownie wybieram się do Niemiec i mam zamiar kupić dużą ilość zapasów, teraz nie chciałam kupować za dużo bo nigdy nie używałam tych produktów i nie byłam pewna co mam kupić. 
Polecacie coś jeszcze, a może znacie te kosmetyki?

25 komentarzy:

  1. Miałam ten żel pod prysznic i do golenia. Ten pod prysznic pachnie obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. żel do golenia też mnie bardzo miło zaskoczył!! :)

      Usuń
  2. z Twoich zdobyczy mam żel jagodowy:) jest całkiem przyjemny, ale zapach mógłby być intensywniejszy. chociaż jak sobie przypomnę ile kosztował to w sumie jest boski;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Od siebie polecam mleczko do włosów mango i aloes :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie strasznie kusi balea ale jeszcze nigdy nie miałam nic z tej firmy :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja w DMie zawsze głupawki dostaję i wydaję co najmniej 50 ojro ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. następnym razem nawet mniej nie biorę!!

      Usuń
  6. Ja chcę kokosowy balsam do ciała i krem do rąk z dozownikiem :) Zakupy świetne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. krem z dozownikiem jest mega poręczny!!

      Usuń
  7. Widzę mój ulubiony żel pod prysznic Blaubeere :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zobaczymy jak u mnie się sprawdzi!

      Usuń
  8. Fajne zakupy, następnym razem chyba jeszcze kupię tę odżywkę figową :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no też jestem ciekawa jak się sprawdzi :))

      Usuń
  9. Z chęcią bym przetestowała któryś z tych kosmetyków :) Szczególnie te o kokosowych zapachach *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. są też dostepne w sklepach internetowych :))

      Usuń
  10. Nie mam dostępu do tych kosmetyków, ale może będąc w Polsce, zamówię sobie przez internet.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale Ci zazdroszczę takich zakupów :D Ja to bym pewnie istny napad na DM zrobiła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja w grudniu robię mega napad na DM!

      Usuń
  12. Świetne zakupy, sama kiedyś chciałabym tak zaszaleć w DM :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mega zakupy! Też chce do DM!!! :D

    OdpowiedzUsuń