piątek, 22 listopada 2013

Rossmann- idę przed pracą!

Jak każda blogerka czekam na promocję! Właśnie otworzyli sklep, jest 9.03 :) Tym razem jednak nie mam dużych zakupów, nic za bardzo mnie nie kusi!


1. Maybelline Lip Tint- jaki odcień zobaczymy. :) Zobaczymy też czy się skuszę :)
2.Masełka z Loreala- must have!
3. Podkład Rimmel Wake me Up, kupie na bank :))
4. Chociaż jedna pomadka Wibo Elixir- muszę wypróbować :))

Więcej zachcianek nie mam, pewnie wpadnie jakiś lakier!
Czekam na Wasze relacje z zakupów! Buziaki!


26 komentarzy:

  1. podklad też kupie na pewno a pomadki z Wibo kuszą

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupiłam na szczęście tylko podkład!

      Usuń
  2. Te masełka na Ezebrze są po 9,90 tylko kilka kolorów;)
    Podkład bardzo lubię i zaraz wyruszam na zakupy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ja na pewno dokupię więcej eliksirów, a wybieram się popołudniu:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja dzisiaj zdecydowanie się nie wybieram na buszowanie ale może jutro pójdę zerknąć - jakby na kremy była promocja to już co innego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam kremów wystarczająco, i mnie za mocno to -40% też nie kusi :D

      Usuń
  5. ja własnie wróciłam z zakupów, szykuję już notatkę na ten temat :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja dzisiaj wydałam tam duuużo,ale przynajmniej ma wszystko co chciałam :) w tym pomadkę Wibo Eliksir :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja do swojej kolekcji Eliksirów dokupiłam dziś dwa kolejne :D
    Mam tą pomadkę z L'oreal i bardzo lubię. Zapłaciłam za nią -uwaga!- ; 9,99zł na jednej z drogerii internetowych ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. ja jutro muszę przede wszystkim zdobyć tusz do rzęs Astor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam na szczęście tuszy pod dostatkiem :)

      Usuń
  9. Ja kupiłam podkład, tusz oraz pomadkę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) ja tylko podkład z Rimmela i Wibo Elixir :)

      Usuń
  10. Taaak, masełka do ust z L'Oreala są cudowne ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ten podkład z rimmela to zużywam już 5 buteleczkę :D kocham go :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie to pierwsza :) Jak zwykle jestem opóźniona :)

      Usuń