wtorek, 17 grudnia 2013

Efekt matowego piasku z Wibo :)

Piaski z Wibo- w końcu są u mnie i jestem w nich rozkochana. Wyglądają cudownie i świetnie się spisują. Dzisiaj chcę Wam pokazać Wibo efekt matowego piasku nr 4. 




 Piękny kolor ciemnej czerwieni. Na moich paznokciach trzyma się wyjątkowo trwale bez żadnych base i top coatów. W buteleczce mocno się iskrzy jednak na paznokciach nie widać tego efektu. Mimo to kolor jest cudowny! I efekt jaki daje ten lakier :)




 Macie lakiery piaskowe z Wibo? Które polecacie?
P.s Co się dzieje z jakością zdjęć na bloggerze? Są strasznie popsute i chyba trzeba znaleźć inny sposób ich dodawania. Jakieś sposoby na poprawienie jakości? Buziaki!

13 komentarzy:

  1. Piękny! Każdy się nimi zachwyca, a ja nie mam ani jednego:D

    OdpowiedzUsuń
  2. nie podoba mi się, wolę te brokatowe jednak :)

    zdjęcia wrzucam przez picasę i nie zmienia jakości chyba (tylko trzeba wyłączyc autopoprawianie w G+)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za info :))

      brokatowe też są świetne!

      Usuń
  3. Bardzo różne opinie o nim słyszałam, u niektórych dziewczyn w ogóle nie ma tego efektu piasku. Ja jednak wybieram te piaski ciemne brokatowe z Wibo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaraz właśnie będę je próbować. :)

      Usuń
  4. Piękny kolor :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie czarnamyszka1994.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Piasek dość ciekawie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Poszukam u siebie i musze go kupić bo jest cudowny ;)

    OdpowiedzUsuń