sobota, 14 grudnia 2013

Just fit?- Przykładowy dzienny jadłospis.

Jakiś czas temu w tym poście napisałam Wam o tym, że zaczynam walkę o zdrowszy tryb życia. Trwa to już ponad miesiąc. Co się zmieniło? Przede wszystkim to, że w moim codziennym ruchu jest dużo, dużo więcej ruchu. Dwa razy w tygodniu odwiedzam siłownie i spędzam tam 2 godziny reasumując w tygodniu 4 godziny bardzo, ale to bardzo intensywne ćwiczenia. Oprócz tego 3 razy w tygodniu ćwiczę w domu z Ewką Chodakowska-chociaż mówiąc nawiasem już strasznie mnie nudzi i przygnębia. Oprócz tego wiadome jest, że zmieniło się moje codzienne menu. Nie jem jasnego pieczywa, nie słodzę nic, nie jem żadnych słodkości, chude mięso i dużo nabiału.
Chciałam zobrazować Wam mniej więcej co jem w ciągu dnia. Wiadome jest, że te posiłki różnią się codziennie od siebie.

 



Serki wiejskie to u mnie śniadanie na porządku dziennym tak jak suchary bądź ciemne pieczywo. Jogurty naturalne, jajka, owoce, i warzywa to podstawa mojego jedzenia. Nie stosuję żadnej konkretnej diety bo w każdej coś mi nie pasuje poza tym nie chciałabym być od czegoś uzależniona i 'przywiązana' z własnym jadłospisem mogę kombinować i też jest zdrowo :)

Dzisiaj miałabym do Was prośbę. Jakie są Wasze ulubione posiłki niskokaloryczne i przede wszystkim zdrowe? :) Czekam na jakieś mega przepisy! Buziaki!

10 komentarzy:

  1. świetne menu, jem podobnie na diecie

    OdpowiedzUsuń
  2. ja uwielbiam kuskus z pietruszką i tuńczykiem lub z ciecierzycą i fetą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyrzuciłabym owoce z podwieczorku i kolacji i zamieniła je na warzywa (a owoce dała na początek dnia). Jogurty naturalne niekoniecznie są zdrowe, ogólnie nabiał warto ograniczać. 2 godziny bardzo intensywnych ćwiczeń to również przesada, nie wiem co robisz na siłowni, ale godzina siłowego to maksimum. Co jesz po treningu? Liczyłaś ile kalorii dziennie spożywasz i jaki masz rozkład białka, węglowodanów i tłuszczy? Nie zrozum mnie źle, nie chcę się czepiać, ale myślę, że można byłoby poprawić w Twojej diecie to i owo, żeby osiągnąć lepsze efekty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na siłowni nie ćwiczę dwie godziny siłowego, prawie godzinę robię dwa interwały na orbitreku i biegam na bieżni. Przez następną niecałą godzinę robię nogi- boczki- ręce- brzuszki i skaczę na skakance oczywiście z króciutkimi przerwami. Nie zrozumiałam Cię wcale źle- cieszę się, że udzielasz mi rad :) Dużo z tego wynoszę i o to tu chodzi :) Dzięki.

      Usuń
  4. ja jem podobnie i to bez diety:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja tego już też nie nazywam dietą :)

      Usuń
  5. Ja akurat diety nie stosuję to nie pomogę - ale narobiłaś mi ochoty na owoce zaraz sobie będe musiał jakieggoś zjeść :)

    OdpowiedzUsuń
  6. też uwielbiam jogurty i serki wiejskie ale niestety tydzień temu okazało się, że jestem uczulona na mleko krowie i jego przetwory :( może masz jakąś propozycje dla mnie? nie wiem co jeść.. Największy problem jest ze śniadaniem..

    OdpowiedzUsuń