poniedziałek, 9 grudnia 2013

Mikołajkowe zakupy w DM.

W tym roku na mikołajki postanowiłam zrobić sobie prezent sama :) Z chłopakiem wybraliśmy się do DM aby uczynić ze mnie szczęśliwego człowieka. Nad czym zachwyty? Chyba nad tym, że niedostępne u nas rzeczy kuszą najbardziej. Znając życie gdyby to wszystko dostępne było w PL to nie zrobiłabym takich zakupów, no ale... przejdźmy do zdjęć:D


Dwa szampony Balea: Mango z aloesem i wanilia. Odżywka Balea z serii profesjonalnej-zachwalana wszędzie! Suchy szampon Balea z serii Trend It Up!

 Olejek kokosowy z Alverde, jabłkowo cynamonowy [?] peeling do ciała, dwa żele pod prysznic- mandarynka i coś z serii limitowanej:D


Skończyły mi się także wszystkie żele do mycia twarzy i kupiłam z Balea z pompką, żel do golenia cytrusowy. Kokosowy tak mi się spodobał, że musiałam spróbować innego! Kolejny krem do rąk z pompką- są rewelacyjne.  Antyperspirant Invisible i maska, peeling, żel do mycia twarzy czyli Balea 3in1 :)


Z Ebelin postanowiłam spróbować pędzla do podkładu i na dzień dzisiejszy muszę powiedzieć, że jest twardy- może po jakimś czasie będzie się lepiej spisywał. Znane już jajeczko podróbka Beautyblendera - całkiem spoko!  Maszynki do golenia Balea-okazjonalna cena ! :D Znany wszystkim kamuflaż Alverde i odżywka do paznokci  p2. :)

Przed wyjściem wzięłam 3 maseczki do twarzy i rybki :) Ciekawe czy będą się sprawdzać tak jak nasze Rival de Loop :) Kupiłam jeszcze oczywiście proszki do prania, płyny do płukania, których mam teraz zapas na dwa lata :D Ale to nie nadaje się na bloga :)

Używałyście już coś z tych kosmetyków? Pozdrawiam Was serdecznie buziaki! :)))

25 komentarzy:

  1. gąbeczkę Ebelin bardzo lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, takie Mikołajki to jest to, zawsze mi się oczy świecą jak widzę Balea:P

    OdpowiedzUsuń
  3. Spore zakupy ;)
    A to napewno masz kamuflaż a nie korektor? Coś za małe mi się wydaje (widziałam ze sporo osób je myli, bo opakownaia identyczne, ale rozmiarami sie rożnią: kamuflaż ma większe opakownaie)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kurczę sprawdziłam, faktycznie! ale się dałam. ale mimo wszystko sprawdza się super :) dzięki za info!

      Usuń
  4. Ja mam pędzel do cieni to także uważam że za twardy :/ dziwnie się nim operuje

    OdpowiedzUsuń
  5. marzy mi sie ich wypróbowanie :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Maślankową piankę do golenia uwielbiam:)!

    OdpowiedzUsuń
  7. Maślankową piankę do golenia uwielbiam:)!

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. I tak połowy tego co chciałam nie kupiłam :(

      Usuń
  9. Zazdroszczę :) Ciekawi mnie ta olejowa odżywka balea :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też jeszcze jej nie używałam :)

      Usuń
  10. Zazdroszczę wszystkiego :) Najbardziej ciekawi mnie peeling i maseczki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Połączenie jabłka z cynamonem poproszę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zakupy! Czy waniliowy szampon pachnie tak obłędnie, jak mi się wydaje? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj pachnie! właśnie myłam nim włosy !

      Usuń
  13. Wspaniałości wybrałaby się do DM szkoda tylko, ze mam tak daleko:(

    OdpowiedzUsuń