piątek, 27 grudnia 2013

Róż i już vol.3 !!:)

Właśnie przy dodawaniu tematu postu zorientowałam się, że tytuł "Róż i już" pojawił się na moim blogu już trzy razy pod postami o różach. Nie wiem czym jest to spowodowane ale chcąc nie chcąc pisząc post o jakimkolwiek różu mam w głowie' Róż i już". Ok masło maślane. Zaczynam post :) Nie tak dawno otrzymałam nowe-pierwsze róże do policzków My Secret. Nie mogłam doczekać się, aż firma wyprodukuje jakiś róż z racji, że jestem zakochana w ich cieniach, które mają rewelacyjną pigmentacje. Dzisiaj chciałam pokazać Wam trzy dostępne odcienie róży :)







Dosyć ciemny odcień jednak bardzo uniwersalny, można użyć go delikatnie jako róż bądź mocniej i będzie służył jako piękny rozświetlający bronzer. 

Peach pink jest moim ulubieńcem i odkąd używam tych róży to gości u mnie codziennie w każdym makijażu. Bardzo ciepły odcień świetnie wtapiający się w odcień mojej skóry i włosów. 

Cool pink jest odcieniem chłodnego różu, mimo to fajnie wygląda na twarzy ( Cammie- chciałam napisać na buzi ale przypomniał mi się Twój post! :)) i nie tworzy końcowego efektu różowej świnki! 


Na poniższych zdjęciach możecie zobaczyć w akcji odcień Peach pink :) Róże mają dosyć mocną pigmentację jednak trudno jest zrobić sobie krzywdę i naciapać plamek. Są dosyć trwałe jednak przy mojej mani macania się po twarzy i tak uciekają do godziny 15.00 :D Za róż płacimy 11.99 zł o pojemności 5 g.



 Już niedługo szykują się ogromne zmiany na blogu. Trzymajcie kciuki!

15 komentarzy:

  1. te kolory są zdecydowanie w moim typie :) ciepłe barwy idealne dla blondynek

    OdpowiedzUsuń
  2. peach pink prezentuje się na prawdę bardzo ładnie i naturalnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cool pink najbardziej mi nie podoba:)
    Jestem ciekawa zmian ja też mam trochę w planach:)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne ! <3 podoba mi się ten 1 .

    OdpowiedzUsuń
  5. kolory przyjemne ale mam już zdecydowanie zbyt dużo róży :>

    OdpowiedzUsuń
  6. peach pink super się prezentuje, lubię takie odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny zestaw: różowy, brzoskwiniowy, brązowy - właściwie z takim zestawem można wykonać każdy makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne te róże szczególnie 103 :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne, ale najbardziej podoba mi się numer 102.

    OdpowiedzUsuń
  10. Taml, rozbawiłaś mnie :DDD Przecież to nie indeks słów zakazanych :DDD

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja używam teraz z essence, ale miałam ochotę zakupić też te z mysecret :)

    OdpowiedzUsuń