środa, 11 grudnia 2013

Świąteczna lista życzeń ;)

Jak wszyscy to wszyscy. Będę nudna i też pokażę Wam co życzę sobie zobaczyć pod Choinką, której niestety u mnie brak, a której też sobie życzę :D Moja lista nie jest wymyślna, nie jest tego duża i mam nadzieję, że wszystko spełni się jeszcze przed świętami :)


1. Od kilku dni mega spodobały mi się 'skórzane' spódniczki i nie ma mocnych :) Mam zamiar taką lada moment kupić i zasiąść w niej przy wigilijnym stole :D 

2. Lampki nad łóżko w sypialni, dom mam zawsze ozdobiony ale mniej wewnątrz. W tym roku postanowiłam to zmienić i potrzebuję takich lampek :D 

3.Parowar-szybkowar wszystko jedno- odkąd jem inaczej to cudo uratowałoby mi życie i wszystko stałoby się łatwiejsze. A ile zaoszczędzonego czasu!

4. Nowy telewizor. Po wymianie mebli jest mi potrzebny telewizor konkretnych wymiarów, który zajmie idealnie powierzchnię między wiszącymi półkami. Już mam jeden na oku-w końcu nie będzie miał ramek naokoło ekranu! Do świąt musi być zrealizowany :D

5. Najdziwniejsze? Choinka? Otóż tak. W tym roku pierwszy raz nie ubieram choinki- mam 8 miesięczną kotkę Pipi, którą już poznaliście. Jest takim rozrabiakiem, że potrafi nawet ścianę zaczepiać do zabawy. Choinka to byłby dla niej idealny prezent. Świetny artykuł możecie przeczytać tutaj . Świąteczna choinka w kocim domu- to niemożliwe :)

A jaka jest Wasza lista prezentów ? :) Chciałam Wam bardzo podziękować za to, że ciągle Was przybywa- odkąd wróciłam na bieżąco pisać na blogu z dnia na dzień jest Was coraz więcej! Dziękuję bardzo! :)

11 komentarzy:

  1. ale rozrzut:P od lampek do telewizora:P

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie lampki są aktualni w Biedronce, sama wczoraj sobie kupiłam, właśnie takie kuleczki białe. :D Tylko 12zł.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiem coś na temat kotów i choinek i dlatego mam malutką z takimi świecącymi końcówkami - do niej mój kot jakoś nie lgnie. Ale jak zobaczy bombki to kaplica - chyba połowę mi już wybił :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie i na dodatek boje się, że zrobi sobie krzywdę :)

      Usuń
  4. Lampki do wnętrza mam zamiar i ja sobie sprawić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wlasnie kupilam sobie parowar tydzien temu. Nie uzywam go codziennie jednak jak uzyje 3 razy w tygodniu to zawsze to troszke mniej tluszczu i zdrowsze jedzonko

    OdpowiedzUsuń