czwartek, 12 grudnia 2013

Tanie rozwiązanie- prezenty na święta.

Chyba każdy z Nas zastanawia się co kupić bliskim osobom w prezencie. Najlepiej jest kupić coś od serca, co wiadomo, że danej osobie się spodoba. Czasami jednak nie mamy takich możliwości lub po prostu nie możemy wywęszyć co dana osoba potrzebuje. W moim zestawieniu świątecznych prezentów posłużyłam się przede wszystkim sklepem Home&You- jak dla mnie największy wybór i względne ceny :) Zobaczcie, że tylko jedna rzecz przekracza sumę 100 złotych.




  • Kubek Goddnes KLIK
  • Lampion Angelic KLIK
  • Zegar Brassy KLIK
  • Pościel Hearts KLIK
  • Wieszak CosyHome KLIK
  • Fondue chocolate KLIK
  • Świece Yankee Candle macie 25% taniej w Świecie Zapachów TUTAJ
Jakie są Wasze pomysły na prezenty? Podoba Wam się moje zestawienie? Pozdrawiam!

19 komentarzy:

  1. Poproszę taką piękną pościel.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta pościel jest świetna, widziałam ja ostatnio w Home&You.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jest właśnie pościel z H&Y :)

      Usuń
  3. Świecę YC sama bym chciała dostać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. napisz do świętego mikołaja :D

      Usuń
  4. prezenty świetne, cieszyłabym się z każdego z nich.
    a ten wieszak to jest istne cudo <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo, mam taki zestaw do czekoladowego fondue z Biedronki, kupiłam w ubiegłym roku i zaginął w akcji. Dzięki, że mi o nim przypomniałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja to polecam książkę. Gorąco polecę coś co ostatnio czytałem "Tajemnice Pigalonii" tajemniczego autora J J Renerta, pigalońskiego pisarza :D
    myślę, że ksiązka i granica cenowa = 30 zł więc to nie dużo a prezent wręcz uniwersalny :)

    OdpowiedzUsuń