niedziela, 29 grudnia 2013

Tydzień w zdjęciach #1

Dzisiaj nie mam całkowicie pomysłu na posta. Jestem całkowicie zanurzona w relaxie przy swojej ukochanej muzyce. Słucham seta z I dnia świąt gdzie się bawiłam i znów się rozpływam :)

Tutaj możecie posłuchać do czego serdecznie zapraszam. <3

Wystarczy kliknąć w zdjęcie a zobaczycie pełen rozmiar.





1. W I dzień świąt odwiedziliśmy mamę mojego chłopaka w Zgorzelcu gdzie spacerowaliśmy, jedliśmy i wszystko co najlepsze :D
2. Piękna kartka od dzieci z Domu Dziecka :))) Dostajemy zawsze w pracy od nich kartki świąteczne z podziękowaniami :) 
3. Mocniejszy makijaż, ostatnio zaczynam się co raz mocniej malować, a co :)
4. W końcu kupiłam sobie książkę Kominka. Pochłaniam ją z zastraszająco szybkim tempie i jest mi smutno, że niedługo się skończy :D

Jak minął Wasz okres świąteczny? Przygotowane do sylwestra. Ja dopiero we wtorek kupię sukienkę po pracy. Udanej zabawy! Buziakiii :))))))

Zapraszam na INSTAGRAM @Taml_

2 komentarze:

  1. Kartka jest doprawdy urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna ta kartka od dzieciaczków - a książke muszę sobie zakupić :)

    OdpowiedzUsuń