niedziela, 1 grudnia 2013

Wibo Elixir- zachwyty?

Przed promocja -40% w Rossmannie pokazywałam Wam w tym poście , że na mojej liście zakupów jest także pomadka Wibo Elixir. Nie miałam w planach konkretnego odcienia i stwierdziłam, że wybiorę w sklepie po zobaczeniu na żywo. Wybrałam odcień 07, jakoś inne za bardzo mi nie podchodziły. 



Opakowanie jak wszyscy wiedzą jest tragiczne, ładne ale strasznie kiczowato wykonane, pod dwóch dniach używania pomadka wyskakuje w całości z opakowania. Muszę ją chyba przykleić z tym, że nie wiem czy nadal będzie się wykręcać. 
 


Jest bardzo fajnie nawilżająca jednak na usta w idealnym stanie. Jeśli mam moment, że usta są przesuszone to pomadka mimo wszystko się lekko odznacza i zbiera w przesuszonych miejscach. 
Nie jest mocno trwała, na moich ustach wytrzymuje ok godziny bez naruszenia, później trzeba szybko poprawić :)


Konsystencja jest fajna kremowa i odcień jest ładnie widoczny na ustach :)
Kosz po promocji to 5,19zł cena regularna 9 zł :)
 

Wydaje mi się, że skusiłabym się na inny odcień ale to jest oczywiście do przemyślenia bo jak wiecie  wprowadzam akcje pozbycia się zbędnych kosmetyków i nie chcę gromadzić kolejnych.


A Wy lubicie te pomadki Wibo ? Dajcie znać :) Buziaki!

25 komentarzy:

  1. ja bardzo polubiłam ten kolor, na razię ją testuję:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam ale lubię pomadki nawilżające :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ma uroczy kolor, ale przez to opakowanie ciągle nie mogę się do nich przekonać i omijam szerokim łukiem ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fakt, opakowanie to istny badziew :D

      Usuń
  4. Miałam jedną, ale szybko się jej pozbyłam. Niestety nie spasował mi kolor,

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja się strasznie napalałam na te elixiry i w końcu dzisiaj się zatrzymałam na dłużej przy stoisku. Niestety choć pozornie wyglądały bardzo ładnie jakoś w żadnym kolorze nie wyglądałam dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też ciężko było wybrać.. :)

      Usuń
  6. Ja jeszcze nie miałam przyjemności używać tych pomadek:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne są, mam siódemkę i bardzo lubię ten odcień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mi właśnie siódemka też najbardziej sie spodobała :)

      Usuń
  8. piękny kolor i taki... soczysty

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam tylko jeden kolor jak na razie, ale to prawa potrafi podkreślić przesuszone usta ;(

    OdpowiedzUsuń
  10. przepiękny kolor :) ja tam cały czas kupuje nowe pomadki - nie potrafię się pohamować - wszystkie są takie obłędne!

    OdpowiedzUsuń
  11. ja obecnie mam wibo numerek 01 i jestem bardzo zadowolona... :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wygląda na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. wow, świetna musze taką miec :)
    http://labelsout-lifedesigners.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. I actually like your post, the truth in which the internet site is a tiny bit diverse helps make it so helpful, I actually get fed up of finding the similar old tedious recycled stuff almost all of the time.
    bubble online games

    OdpowiedzUsuń
  15. ja uwielbiam pomadki z Catrice ;))

    OdpowiedzUsuń