niedziela, 19 stycznia 2014

Inspiracje internetowe #1

Dzisiaj chciałam pokazać Wam rzeczy w Internecie, które od jakiegoś czasu mnie inspirują. Nie jest tego dużo, jednak są to strony, kanały na YT i inne, na które zaglądam ostatnio najczęściej i z których dużo wynoszę :)


Fitness-food jest stroną, na która zaglądam codziennie w poszukiwaniu nowych przepisów, motywacji, inspiracji w dalszym zdrowym żywieniu. Zmienianie mojego obecnego trybu życia idzie pełną parą :))


Kuchnia+ to także strona gdzie znajdziecie masę świetnych przepisów, nie koniecznie dietetycznych. Każdy może podzielić się swoimi przepisami i bez problemu pokazać czytelnikom swoje dania :)


5 Sposobów na to kanał na którym możecie znaleźć świetne inspiracje, uproszczone sposoby na różne problemy i mega, mega dużo humoru :) Czekam na każdy nowy filmik chłopaków.


Mówiąc Inaczej prowadzi Paulina, która ma świetny sposób nauki polszczyzny. Sama bardzo dużo od niej się uczę. Można się pośmiać i dowiedzieć jakie błędy najczęściej popełniamy.

Od Was chciałabym dowiedzieć się na jakie strony najczęściej wchodzicie? Gdzie można poczytać ciekawe artykuły i pooglądać inspirujące zdjęcia. Buziaki!

14 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Świetnie, że się podoba :) Mam chęć na więcej takich postów :)

      Usuń
  2. Znam stąd tylko stronę 5 sposobów na i również na nią zagladam :) musze objerzeć kanał ostatniej dziewczyny ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dużo się dowiedziałam z jej kanału :)

      Usuń
  3. 5 sposobów na znam - nieźli są :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znałam, z przyjemnością poznam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszą stronę muszę zobaczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe strony. Z tych znam tylko 5 sposobów na.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam 5 sposobów na i Mówiąc Inaczej :) Pierwszej strony nie znam, ale zaraz tam zajrzę ;)

    OdpowiedzUsuń