poniedziałek, 6 stycznia 2014

My Secret Confetti :) 175 Confetti Joy

Na lakiery z serii Confetti My Secret czekałam z niecierpliwością. Z racji, że bardzo lubię lakiery tejże firmy byłam niemal pewna, że będą świetnie. I po raz kolejny się nie zawiodłam. Dzisiaj chciałam Wam pokazać odcień 175 Confetti Joy.

 


Jest to śliczny pomarańczowy odcień z kolorowymi drobinkami. Nie musimy używać top coatu, ponieważ drobinki ani troszkę nie odstają i ładnie wtapiają się w lakier. Konsystencja jest jak przy lakierach żelowych. Lakier utrzymuje się ok 3 dni bez naruszenia.

Główną zaletą tego lakieru jest to, że nie ma żadnego problemu ze zmywaniem. Drobinki nie wżerają się w płytkę i nie ma problemu z usunięciem ich.


Lakier kosztuje ok 6-7 zł i jest dostępny w każdej Naturze :) Podoba Wam się?

36 komentarzy:

  1. Fajnie się prezentują te drobinki w pomarańczowej bazie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się też ta kompozycja podoba :)

      Usuń
  2. ja się troszeczkę zawiodłam na tej serii :( na zdjęciach promocyjnych mnie zachwycała, na paznokciach już mniej :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze zdjęcia promocyjne są śliczne, ale ja się nie zawiodłam :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Może wyglądałby lepiej gdybym miała takie paznokcie jak TY :D:)

      Usuń
  4. Z całej czwórki ten odcień podoba mi się najmniej, za to biały jest naprawdę obłędny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biały też mi się podoba, jednak najmniej niebieski :(

      Usuń
  5. Śliczne paznokcie wyglądają jak maczki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie powalił mnie.. Biel i niebieski zdecydowanie ładniejsze..

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi najbardziej z tej serii podoba się biały a mogli by zrobić więcej pastelowych kolorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Biały i niebieski mi się podobają, pozostałe kolory nie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niebieski mi się najmniej podoba:(

      Usuń
  9. Nie przepadam za kropkami, ale na paznokciach prezentuję się świetnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) Wyglądają świetnie :)

      Usuń
  10. Fajny kolorek, kupie mojej kobiecie przy najbliższej okazji :D

    OdpowiedzUsuń
  11. podoba mi się :) mam wersję białą i jeszcze bym chciała niebieski zakupić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie niebieski jest najmniej ciekawy :)

      Usuń
  12. Bardzo ładnie wygląda, choć rzadko używam lakierów z My Secret!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj a czemu? Ja uwielbiam lakiery MS :)

      Usuń
  13. Patrzę już kolejny raz na prezentacje tego lakieru i za nic nie mogę się przekonać.. Tak jak uwielbiam My Secret, tak tym razem nie da rady.

    Ps. Zapraszam do siebie - nowe wydanie starej aLoveliness :)
    www.nejviis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A szkoda :) Może po prostu nie w Twoim guście :)

      Usuń