poniedziałek, 27 stycznia 2014

Na wesoło: Gadżety poprawiające wygląd?

Jak wiemy na stronach typu ebay możemy kupić masę dziwnych japońskich wynalazków. Kraje azjatyckie z każdej strony obładowują nas ciuchami, gadżetami i wszystkim co tak na prawdę nie jest nam potrzebne, a przynajmniej takiej jakości. Dzisiaj przeglądając kobiece strony natknęłam się na prześmieszny artykuł o gadżetach, które mają za zadanie poprawić nasz wygląd tak jakby zrobiła to operacja plastyczna. Tylko tanim -"japońskim" kosztem :) 

 Na pierwszy rzut idzie urządzenie, które ma wyrównać nasz nos, a młoteczek na czubku ma ponoć pozbawić nas garba- serio? Bałabym się założyć coś takie na nos :)


To coś gumowe ma powiększyć nasze usta oraz zmienić ich kształt, wygląda dość komicznie i wydaje mi się, że nie wytrzymałabym z tym czymś nawet minuty.


Liftingująca, odmładzająca maska... Co mam więcej napisać? Nie wierzę w te czary :D


Kolejnym cudem jest nakładka, która ma za zadanie ulepszyć nasz uśmiech, podobno rozciąga kąciki ust ku górze i powiększa uśmiech, hmm co Wy na to? :D

zdjęcia pochodzą z serwisu papilot.pl

I na sam koniec cudo techniki... coś co wkładamy do ust- to coś wibruje i podobno zmusza nasze mięśnie twarzy do działania co ma je porządnie napiąć i liftingować. Komicznie musi wyglądać osoba, która z tym chodzi, poza tym przy tych wibracjach dostałabym dreszczy na ustach :D
Także dziewczyny! Nie ma co tracić tysięcy na operacje plastyczne, wystarczy poszperać na ebay i jesteśmy wszystkie piękne. Przekonują Was takie wynalazki? Mnie nie koniecznie, wręcz omijać je będę szerokim łukiem. Czasami producentów ponosi wyobraźnia, ale problem w tym, że ludzie to kupują.

33 komentarze:

  1. haha , uśmiałam się, niesamowite wynalazki i Twoje opisy pozytywnie wpływają na czytelnika ;) świetny post :)

    buziaki
    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  2. Tylko azjaci mogli coś takiego wymyślić.. Tragikomizm :P

    OdpowiedzUsuń
  3. O masakra, nie wyobrażam sobie jak można takie coś używać O.o

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba na nic bym sie skusiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda to wszystko jak gadżety z sex shopu, takie cuda tylko in Japan :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dokładnie :P czego oni nie wymyślą :)

      Usuń
  6. Nic mnie nie zaskoczy po siedzeniu na chińskim ebayu :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio natknęłam się na to cudo,które pokazałaś jako pierwsze na ebay,i zbierałam szczękę z podłogi;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak się mój chop ze mną uśmiał - jak spojrzałam na zdjęcie drugie z ustami tooo gumowa lala mi się wyobraziła no w ogóle takie skojarzenia miałam że wstyd mówić ale uchachałam się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robaczek, wyobrażam to sobie hahahha. I minę chłopaka, chociaż to on powinien mieć skojarzenia hahah :)

      Usuń
  9. Naprawdę śmieszne te wynalazki :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha :P Ostatnio bardziej sie im przyjrzałam i nadal ich nie ogarniam :P Pozdrawiam również :)

      Usuń
  10. Śmieszne a nawet z lekka przerażające! W sumie może i to lepsze niz pójść i się pokroić... To jest nawet lepsze niż stanik o którym pisałam na blogu tez wymyslony przez Japonczykow oczywiscie...
    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wpadnę do Ciebie obczaić ten stanik hahahha ;d

      Usuń
  11. Kiedyś o tym czytałam chyba u Azjatyckiego Cukru, albo u Animaluje, ale za każdym razem kiedy na to patrzę to mi się śmiać chce. Niedawno obejrzałam top 10 telezakupów:
    http://joemonster.org/filmy/58257/Top_10_telezakupow
    Czego to ludzie nie wymyślą :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co zauważyłam to Azjatycki Cukier praktycznie połowę chwali- ale nie ma co się dziwić :)

      Usuń