środa, 22 stycznia 2014

Nowości- My Secret.

Jak wiecie od jakiegoś czasu bardzo modne stały się wszelkiego rodzaju brokaty, futerka, kawior na paznokciach. Firma My Secret postanowiła wyjść z pomysłem brokatowych paznokci i przygotowała do sprzedaży 2 kolory brokatów, które dostępne będą w sprzedaży od 30 stycznia.
MY SECRET 3D GLITTER NAILS edycja limitowana.
Brokat do paznokci. Mieniący się pył umożliwia tworzenie fantazyjnego manicure i nadaje paznokciom ekskluzywny wygląd. Dostępne będą 3 kolory, złoty, fioletowy i niebieski.








 Koszt każdego brokatu to 8,99 zł. Macie ochotę wypróbować czy raczej nie kusi Was efekt 3D z edycji GLITTER NAILS? Dajcie znać co myślicie o tym pomyśle i czy brokat ma szansę przebicia :) Buziaki!

11 komentarzy:

  1. Cena wysoka w sklepach internetowych takie glittery można kupić za złotówkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten trzeci bardzo mi się spodobał.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem czy taki brokat ma rację bytu ale ciekawi mnie jak będzie wyglądał na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trochę sporo kosztują jak na brokat ale ten ostatni wpadł mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja może się i pokuszę o ten złoty :) polubiłam ostatnio brokatowe wykończenia )

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie bym któryś z nich wyprobowala na swoich paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolorki ciekawe, ale zgadzam się z poprzedniczkami brokaty w osiedlowych drogeriach można kupić taniej.

    OdpowiedzUsuń
  8. o jacie, wygląda cudownie! Ciekawa jestem jak na paznokciach ;d

    OdpowiedzUsuń
  9. oj kusi, kusi ; ) tylko zastanawia mnie, jaki będzie efekt na paznockaich właśnie. pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń