poniedziałek, 13 stycznia 2014

Okularnica part 2 ! :)

Po raz kolejny zdecydowałam się na parę okularów Firmoo. Mam jedną parę do chodzenia, zaś teraz zdecydowałam się na szkła, które posłużą mi przy komputerze. Tym razem wybrałam parę z oprawami metalowymi, aby były solidniejsze i standardowo do serwisu Firmoo wysłałam skan recepty od okulistki. Kontakt jest rewelacyjny z serwisem. W razie jakichkolwiek wątpliwości zachęcam Was do pisania. 




Okulary, które wybrałam tym razem to Women's full frame metal eyeglasses.

 

Zamowienie przyszło po tygodniu w standardowym składzie. Okulary rzecz jasna, etui, śrubki, śrubokręty etc etc :D

 
Szkła, które posiadam są oczywiście z antyreflexem. Fakt, że są do komputera zachęca mnie do noszenia :D Będąc u okulistki wymogiem było mieć szkła przy pracy z komputerem- również ze względu na pracę gdzie praktycznie 8 godzin przebywam przez magicznym ekranem. 



Chciałam Wam przypomnieć, że nadal na stronie Firmoo jest możliwość zamówienia pierwszej pary swoich okularów gratis. Wystarczy wejść tutaj oraz na stronie firmo jest także przecena niektórych okularów nawet do -76% tutaj.


Wiem, że dużo z Was także korzysta z okularów Firmoo. Jesteście zadowolone ze swoich? Buziaki :)

16 komentarzy:

  1. Fajny klasyczny model wybrałaś :) Ja swoich jeszcze nie mam, ale jakoś nie kuszą mnie zakupy na ich stronie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, o to mi właśnie chodziło :) Może dobrze zamówić pierwszą parę gratis i sprawdzić czy Ci podpasują:)

      Usuń
  2. Zwykle proste a jednak maja w sobie cos. Bardzo ładnie w nich wygladasz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki klasyk :) dziękuję bardzo :)

      Usuń
  3. pasują Ci :) w ogóle jaka Ty śliczna jesteś!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No chyba nie :D Ale dziękuję za miłe słowa :)

      Usuń
  4. pasują ci idealnie :) ja miałam szczęście i wygrałam dwie pary Classic - jutro pokażę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się spodobały te oprawki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnie Ci w tych oprawkach:)

    OdpowiedzUsuń