niedziela, 5 stycznia 2014

Ostatnie denko 2013 :)

Post jak zwykle troszkę spóźniony ale to nic :) Widzę, że posty tego typu nadal pojawiają się na blogach więc chyba nie jestem aż taka opóźniona. Mogę z czystym sercem powiedzieć, że kosmetyczny rok 2013 uważam za zamknięty! Produktów nie ma dużo, zauważyłam, że co miesiąc zużywam mniej więcej taką samą ilość produktów.  Przejdźmy do rzeczy :)





1.Pianka do włosów z Biedronki jest praktycznie cała, ponieważ stało się coś z dozownikiem i nic już nie wydobywa. Jednak bardzo rzadko jej używałam także z czystym sercem idzie do kosza.
2.Przeciwłupieżowy szampon do włosów Cien z Lidla- mój chłopak go bardzo lubi, ja używam przy okazji bo bardzo fajnie oczyszcza włosy. Jednak konieczne jest mocne nawilżenie po umyciu nim włosów.
3. Odżywka do włosów blond z Balea. Ma mocno "rozjaśniaczowy" zapach jednak ładnie nawilża, włosy nie stają się tak szybko żółtawe po farbowaniu i fajnie ułatwia rozczesywanie włosów.





4.Brązujący balsam z Lirene- znalazł się w moim ostatnim poście o ulubieńcach roku 2013. Bardzo lubię go za to jak rozświetla i nadaje wygląd zdrowej opalenizny na mojej skórze. Więcej możecie poczytać o nim w poprzednim poście.
5.Pianka do golenia z Balea o zapachu kokosowym. Chyba najlepsza pianka do golenia jaką do tej pory używałam. Pachnie cudownie, świetnie nawilża skórę a maszynka śmiga jak po maśle!
6. Żel pod prysznic Balea. Nie mam im nic do zarzucenia. Ładnie pachnie i zapach długo utrzymuje się na skórze. Oprócz tego nie wysusza nam ciała i jest tani :) Czego chcieć więcej.




7. Jeden z ulubionych kremów do twarzy. To chyba moje 5 opakowanie. Pisałam o nim z 10 razy. Świetnie nawilża, nie zapycha, jest delikatny i ma pompkę. No i jest chyba każdemu znany :)
8. Antycellulitowa maska do ciała Lirene- małe opakowanie, które starczyło na raz. Użyłam wedle zaleceń producenta i raczej nie widziałam żadnych efektów, ale ciężko je zobaczyć po jednym użyciu. Nie przekonała mnie za bardzo.
9. Masło kakaowe do twarzy z Ziaji, wracam do niego praktycznie zawsze. Jest to krem wyjazdowy, który nigdy mnie nie zawiódł. Pięknie pachnie, mocno nawilża jednak nadaje się tylko na noc. Bądź na dzień kiedy nie nakładamy makijażu i zależy nam na nawilżonej twarzy.



10.Jeden z ulubionych perfum-Versace wersja klasyczna. Perfum opisywać to ja nie potrafię :)
11. Zmywacz do paznokci z Sensique- nie polecam bo słabo zmywa, nie radzi sobie z ciemniejszymi lakierami i tworzy tłuste rozmazanie na całych palcach.
12. Róż z Astora- maleństwo, które bardzo długo mi służyło i byłam mega zadowolona.

Znacie któryś z tych kosmetyków? Lubie, używałyście?:) Pozdrawiam Was serdecznie !

23 komentarze:

  1. Jak dla mnie ten krem Ziaji był za tłusty i dziwnie się mazał ;/ byłam zmuszona używać go do ciała. Jedyne co muszę mu przyznać - to bardzo ładny zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak-zapach ma świetny :) Dla mnie na noc jest odpowiedni :)

      Usuń
  2. Dla mnie te kremy z Ziaji nie są dobre ale myśkałam ostatnio o tej serii med :) A denko bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie są ok bo mocno nawilżają a skórę na twarzy ma ze skłonnościami do przesuszenia :)

      Usuń
  3. Balea pianka kokosową do golenia jest niezła ja ja mam i jestem z niej zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również! Teraz kupiłam jeszcze owocowa :)

      Usuń
  4. nie miałam żadnego z tych kosmetyków

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno zaopatrzę się w borówkowy żel marki Balea. Ostatnio widziałam go na stoisku z chemią niemiecką. Niestety, spieszyłam się na autobus i nie miałam czasu, żeby stać w kolejce. Mam nadzieję, że ten kosmetyk wciąż na mnie czeka;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety nie znam żadnego z tych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze że mi przypomniałaś! Muszę zużyc swoje Lirene do końca a zostało mi go tak na dwa użycia. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. W podobnej cenie kupisz zmywacz z DELIA, ten najzwyklejszy jest najlepszy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakoś najbardziej pasuje mi ten z pompką z Biedronki, ale dzięki-rozejrzę się :)

      Usuń
  9. tez nie polecam zmywacza Sensique;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam go pierwszy raz i więcej nie kupię.

      Usuń
  10. Kilka dniu temu zaczęłam używać właśnie tego kremu do twarzy z Pharmaceris i jak na razie wrażenia bardzo pozytywne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już chyba zawsze będę go kupować :)

      Usuń
  11. grtauluję zużyć! mam w zapasach inną wersję odżywki do włosów blond od balei ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ! Ja też chcę zaopatrzyć się w więcej :)

      Usuń
  12. u mnie ta pianka biedronkowa pewnego dnia sama zaczela sie wydobywac z opakowania - MASAKRA - calą polkę mi zalała pianą

    OdpowiedzUsuń
  13. lubię ten balsam z Lirene :)

    OdpowiedzUsuń