środa, 15 stycznia 2014

Rubin Charm- Lirene.

Na święta firma Lirene jak zwykle nie zapomniała o blogerkach. Kilka dni przed świętami przyszła do nas paczuszka z bransoletką i bohaterem dzisiejszego posta. Chciałam Wam dzisiaj opowiedzieć o balsamie do ciała BODY BALM Rubin Charm Lirene. 


Balsam do ciała ma przede wszystkim za zadanie rozświetlić naszą skórę i nadać jej blasku. Zawarte są w nim drobinki, które faktycznie ładnie rozświetlają. Balsam ma śliczny zapach, który niestety nic konkretnego mi nie przypomina. Ale jest przyjemny. 


Zwróciłam na nie ostatnio uwagę w Rossmannie i zauważyłam, że są dostępne jeszcze dwie wersje Golden Charm i Silver Charm. Cena za każdy balsam do ok 17 zł. Jestem niemal pewna, że latem pierwszym zakupem kosmetycznym będzie ten balsam w wersji Golden. 


Konsystencja jest lekko żelowa ale bardzo ładnie rozprowadza się na skórze, szybko wchłania i co najważniejsze nie plami ubrań. Po raz pierwszy mógł udowodnić jak rozświetla w noc sylwestrową. Nie mam mu nic do zarzucenia i jestem jak najbardziej na tak. Jednak moim must have stała się wersja złota, która na bank wpadnie w moje łapki :D


Przyznawać się, która z Was ma ten balsam? Jak Wasze doświadczenie? Podoba się? Pozdrawiam :)

14 komentarzy:

  1. To chyba jakaś nowość od Lirene juz samo opakowanie niesamowicie mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak- nowość :) Opakowanie śliczne :)

      Usuń
  2. Bardzo kusi mnie ten balsam :) Chyba się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak na moje ma zbyt duże kawały brokatu, ja lubię bardzo dove silk glow, jest niesamowity! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na ciele wyglądają delikatnie :) A ten z Dove muszę wypróbować :)

      Usuń
  4. lubię takie balsamy. Złota wersja musi być faktycznie ciekawa;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kusi na zdjęciach ale z doświadczenia wiem, że kupiłabym i nie używała. Smarowanie ciała jest dla mnie istną katorgą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj u mnie też jest ciężko z balsamami, ale ostatnio się zmuszam :)

      Usuń
  6. W lato koniecznie będę musiała wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w lato koniecznie kupię złoty:)

      Usuń
  7. Niestety nie mam choć w sumie nie lubię tego typu balsamów ten całkiem fajnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń